Cyberpunk 2077 – czas gry. Projektant poziomów mówi, ile posiedzimy przy grze

Niedawny gameplay z Cyberpunk 2077 jeszcze bardziej podgrzał atmosferę przed odległą premierą. Nie wiemy, kiedy zagramy, ale można już stwierdzić, jak dużo czasu spędzimy przy nowej produkcji od CD Projekt RED.

Studio CD Projekt RED nie raz podkreślało, że Cyberpunk 2077 będzie większy niż Wiedźmin 3. Lecz co z czasem gry? Nadchodzący tytuł nie będzie krokiem wstecz względem Dzikiego Gonu.

Cyberpunk 2077 – czas gry

Miles Tost, projektant poziomów do gry Cyberpunk 2077, podczas rozmowy z serwisem GamePro zaznacza: To, co mogę powiedzieć o zawartości gry, to to, że nie idziemy wstecz w porównaniu do Wiedźmina 3. Będzie wiele godzin grania, podobnie jak było w Wiedźminie 3.

Przy Wiedźminie 3 założyliśmy sobie: Powinno być 100 godzin grania, lecz oczywiście wiele osób spędziło więcej czasu w świecie gry – dodaje deweloper.

Szykujemy się zatem na podobny czas gry co w Wiedźminie 3. Kto wie, czy Cyberpunk 2077 nie otrzyma później dużych dodatków (wzorem tych z Dzikiego Gonu), które przywiążą nas do pada/myszki/klawiatury na kolejne dziesiątki godzin. Liczymy na to!

Cyberpunk 2077 – świat gry

Miles Tost odniósł się również do wielkości świata w Cyberpunk 2077. Choć będzie on o dużo większy niż w Wiedźminie 3, nie odczujemy tego tak bardzo. Musimy bowiem pamiętać, że Geralt miał do dyspozycji jedynie Płotkę, a V skorzysta z samochodu, przemieści się w pojazdach latających, a nawet pieszo będzie szybszy od Białego Wilka, ponieważ skorzysta np. z podwójnych skoków.

15-minutowa jazda na koniu może odpowiadać 2-minutowej jeździe autem w Cyberpunk 2077 – podkreśla Miles Tost.

Deweloper wspomina też, że trudno jest porównać wielkość mapy Cyberpunk 2077 z wielkością mapy Wiedźmina 3 z tego względu, że ta pierwsza produkcja jest rozbudowywana również w pionie, podczas gdy świat Geralta jest zwyczajnie płaski.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.