Cyberpunk 2077. Gra w dniu premiery nie obsłuży technologii ray tracing w kartach AMD

0 komentarzy

Korzystając z kart graficznych AMD, nie przetestujemy opcji ray tracing w dniu premiery produkcji Cyberpunk 2077.

Internauta o pseudonimie Souls Ninja zadał pytanie Marcinowi Momotowi na twitterze. Dotyczyło ono wykorzystania technologii śledzenia promieni w fabularnej grze akcji, gdy użytkownik korzysta z kart marki AMD. Pracownik Cd Projekt Red odpowiedział, że obecnie trwają nad tym prace. Studio robi wszystko co możliwie, aby jak najszybciej Cyberpunk 2077 mógł zaoferować ray tracing w kartach produkcji Advanced Micro Devices.

Okazuje się więc, że omawianą technologię w dniu wyjścia gry na rynek, zobaczymy wyłączenie na kartach Nvidii. Właściciele konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series X otrzymają aktualizacje dostosowującą produkcję do potencjału nowego sprzętu, dopiero w przyszłym roku.

Warto odnotować, że w internecie opublikowano również gameplay prezentujący pierwsze 20 minut zabawy, ale jest on sukcesywnie kasowany z sieci.

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się