CD Projekt RED przedstawia przyszłość Gwinta: Nie będziemy już przewracać gry do góry nogami
Studio CD Projekt RED omówiło podczas specjalnego streamu przyszłość tytułu Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana. Jeśli nie mieliście okazji oglądać, oto podsumowanie i najważniejsze informacje.
Kto przegapił niedawny stream polskiego dewelopera na temat przyszłości Gwinta, niech odpala poniższy materiał lub czyta, co obiecują deweloperzy.
Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana – plany na przyszłość
- Po pierwsze, chcemy częściej wprowadzać do gry zmiany balansujące:
- hotfixy – gdy tylko zajdzie taka potrzeba;
- aktualizacje – co miesiąc;
- dodatki – co kilka miesięcy.
- Nie będziemy już “przewracać gry do góry nogami”. Zamiast tego skupimy się na balansie i zapewnieniu Wam przyjemności z gry. Pracujemy m.in. nad:
- powrotem do starego systemu wymiany kart między rundami;
- balansem Dowódców przy pomocy kosztu werbunku, a nie wymian kart;
- zmianą limitu kart w ręce.
- W nawiązaniu do regularnych aktualizacji – w tej chwili pracujemy nad grudniowym hotfixem, który naprawi niektóre błędy oraz polepszy wydajność gry na konsolach.
- W styczniu dodamy do gry 5 nowych dowódców – na pewno kojarzycie ich z Wojny Krwi.
- Kolejny duży dodatek zaplanowany jest na końcówkę marca. Zawiera ponad 100 nowych kart i dodaje nową mechanikę! Wpłynie również na umocnienie istniejących archetypów.
- Następnie chcemy skupić się na rozgrywce – aby stała się szybsza, przyjemniejsza i bardziej zbalansowana. W tym celu będziemy wprowadzać zmiany wpływające na “jakość życia”, tak jak możliwość podejrzenia kart w talii, oraz dopracowywać stronę wizualną gry (pojawią się m.in nowe plansze nawiązujące do wiedźmińskiego świata).
Źródło: CD Projekt RED