Równe szanse dla każdego? Twórcy nowego Call of Duty o skrzyniach w grze

Równe szanse dla każdego? Twórcy nowego Call of Duty o skrzyniach w grze
Newsy PC PS4 XOne

Skrzynki, a w nich lepsze bronie i wyjątkowe wyposażenie – wystarczy kupić, wylosować i rządzimy na froncie. Takich rzeczy nie znajdziemy w nadchodzącym Call of Duty: WWII, co na pewno jest świetną informacją dla osób, które po prostu chcą grać bez zbędnych i dodatkowych płatności, które mogłyby faworyzować niektórych żołnierzy z grubszym portfelem.

Jak zaznaczył Michael Condrey ze Sledgehammer Games podczas niedawnej sesji pytań i odpowiedzi na forum Reddit, wszystkie warianty broni oraz wyposażenia w Call of Duty: WWII, które pojawią się w zrzutach z zaopatrzeniem, będą miały jedynie kosmetyczne znaczenie, zatem nie przełożą się na różnice w statystykach podczas rozgrywki.

Oznacza to tyle, że w skrzynce znajdziemy np. różowy karabin (oby nie!), lecz jego moc będzie dokładnie taka sama, jak wersji podstawowej, dostępnej dla każdego.

Dylemat ze swastykami w nowym Call of Duty już rozwiązany

Michael Condrey, współzałożyciel Sledgehammer Games, wyjaśnił na łamach brytyjskiego Eurogamera, jak to w końcu będzie z nazistowską symboliką w nadchodzącym Call of Duty: WWII.

Deweloperzy zdecydowali, że swastyki pojawią się w trybie kampanii fabularnej, gdzie odwiedzimy Francję, Belgię oraz Niemcy. Podczas rozgrywki wcielimy się szeregowców Ronalda „Reda” Danielsa oraz Roberta Zussmana, choć przez pewien czas przyjdzie nam pokierować również kobietą – Rousseau, przywódczynią francuskiego ruchu oporu. Twórcy Call of Duty: WWII chcą zaoferować graczom w kampanii fabularnej rozrywkę wysokich lotów, przy jednoczesnym uszanowaniu największego konfliktu w historii świata i ludzi, którzy stracili podczas niego życie.

Inaczej sprawa ma się z multiplayerem Call of Duty: WWII. Tutaj liczy się przede wszystkim dobra zabawa społeczności, bez oglądania się na realia drugiej wojny światowej w kwestii tego, kto stanie na linii frontu. Każdy gracz będzie mógł zatem zdecydować, czy chce wcielić się w kobietę czy też w mężczyznę. Wybierzemy również nację naszego wojaka. Pełna swoboda, zatem po stronie państw Osi będą mogli walczyć również czarnoskórzy żołnierze.

Jak zaznacza Michael Condrey – ze względu na takie potraktowanie multi oraz fakt, że dostajemy w nim również tryb zombie, swastyki nie będą występować w multiplayerze.

Deweloper uważa, że swastyki to mroczny symbol, który nagromadził sporo emocji i nie wydaje nam się, by pasował do multiplayera.

Skorzystacie z oferty, by zagrać w nowe Call of Duty przed premierą?

Sledgehammer Games oraz Activision odsłoniły kurtynę i w trakcie E3 2017 zaprezentowały tryb wieloosobowy w Call of Duty: WWII, oferując graczom pierwsze spojrzenie na oczekiwaną grę, która zabiera serię do jej korzeni.

Zamówienia przedpremierowe na Call of Duty: WWII są już dostępne. Gwarantują one dostęp do Prywatnej Bety, dostępnej najpierw na PlayStation 4 od 25 sierpnia. Więcej detali można znaleźć na poniższej grafice.

PRYWATNA BETA

Call of Duty: WWII
Call of Duty: WWII

ZESTAWY DIVISIONS PACK

Gracze, którzy złożą zamówienie przedpremierowe, otrzymają dodatkowo zestaw Divisions Pack. Zawiera on pięć elementów ekwipunku klasy Premium inspirowanych dywizjami obecnymi w Call of Duty: WWII.

  • Strzelcy z Dywizji Piechoty są zawsze w pełnej gotowości do walki dzięki nienagannie wyregulowanym karabinom i nieskazitelnej celności.
  • Korpus Ekspedycyjny dosłownie podgrzewa atmosferę za pomocą amunicji zapalającej, granatów taktycznych i strzelb.
  • Spadochroniarze z Dywizji Powietrznodesantowej przetrwają w najcięższych warunkach, byle tylko wymanewrować przeciwników za pomocą pistoletów maszynowych.
  • Bezszelestni specjaliści od rozpoznania, snajperzy z Dywizji Górskiej, atakują znienacka siejąc popłoch w szeregach wroga.
  • Żołnierze z Dywizji Pancernej to najlepiej wyposażona jednostka na polu walki, potrafiąca utrzymać pozycję za pomocą ładunków wybuchowych i lekkich karabinów maszynowych.
Call of Duty: WWII
Call of Duty: WWII

DYWIZJE

Dywizje całkowicie redefiniują sposób, w jaki gracze inwestują swój czas w karierę trybu wieloosobowego. To nowe spojrzenie na system „Stwórz żołnierza”, w którym gracze wybiorą jedną z pięciu historycznych dywizji z czasów II wojny światowej – każdej ze swoim unikatowym treningiem i dostępnymi umiejętnościami. To usprawnione podejście do trybu multiplayer daje graczom możliwość skupienia się na indywidualnym stylu rozgrywki i zdominowaniu wroga w niektórych z najbardziej znanych frontów tego największego konfliktu w dziejach.

TRYB WIELOOSOBOWY

Tryb wieloosobowy w Call of Duty: WWII stanowi punkt powrotu do korzeni marki związanych z II wojną światową i walką, która zdefiniowała serię. Przygotuj się na dynamiczne, ciężkie starcia z wykorzystaniem ikonicznych broni i ekwipunku, by ostatecznie wyzwolić kontynent spod jarzma tyranii.

Multiplayer Call of Duty: WWII oferuje graczom szereg innowacji w ramach całego trybu, dostarczając nowe sposoby na łączenie się, współzawodniczenie i angażowanie się w ramach społeczności. Dywizje redefiniują sposób, w jaki gracze rozwiną swoją wieloosobową karierę, pozwalając im wybrać jeden z pięciu historycznych składów z czasów II wojny światowej. Tryb Wojny pozwala graczom współzawodniczyć w rozgrywkach drużynowych opartych o cele. Kwatera główna jest nowym doświadczeniem, które połączy graczy w niespotykany dotąd sposób.

TRYB WOJNY

Wojna jest zupełnie nowym trybem rozgrywki, w którym gracze muszą pracować jako zespół, by pokonać wroga. Ten oparty o fabułę tryb wieloosobowy pozwala graczom odbyć podróż w czasie do historycznych lokacji z czasów II wojny światowej. Wojska Aliantów i Osi zderzą się w misjach z celami skupionymi wokół szturmu i ochrony strategicznych punktów. Bądźcie gotowi na dokładną prezentację tego nowego trybu, która nastąpi już wkrótce!

KWATERA GŁÓWNA

Kwatera główna to nowe doświadczenie zabierające użytkowników z frontu. Gracze mogą współzawodniczyć, zdobywać nagrody, chwalić się swoimi osiągnięciami, jak również łączyć się z fanami i przyjaciółmi. W przeciwieństwie do dotychczasowych rozwiązań w serii Call of Duty, Kwatera główna przeobraża doświadczenia wieloosobowe poprzez zmianę interakcji pomiędzy graczami.

Źródło: Activision, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie