Równe szanse dla każdego? Twórcy nowego Call of Duty o skrzyniach w grze
Bez poróżnienia graczy, może że pod względem wizualnym.
Skrzynki, a w nich lepsze bronie i wyjątkowe wyposażenie – wystarczy kupić, wylosować i rządzimy na froncie. Takich rzeczy nie znajdziemy w nadchodzącym Call of Duty: WWII, co na pewno jest świetną informacją dla osób, które po prostu chcą grać bez zbędnych i dodatkowych płatności, które mogłyby faworyzować niektórych żołnierzy z grubszym portfelem.
Jak zaznaczył Michael Condrey ze Sledgehammer Games podczas niedawnej sesji pytań i odpowiedzi na forum Reddit, wszystkie warianty broni oraz wyposażenia w Call of Duty: WWII, które pojawią się w zrzutach z zaopatrzeniem, będą miały jedynie kosmetyczne znaczenie, zatem nie przełożą się na różnice w statystykach podczas rozgrywki.
Oznacza to tyle, że w skrzynce znajdziemy np. różowy karabin (oby nie!), lecz jego moc będzie dokładnie taka sama, jak wersji podstawowej, dostępnej dla każdego.
Dylemat ze swastykami w nowym Call of Duty już rozwiązany
Michael Condrey, współzałożyciel Sledgehammer Games, wyjaśnił na łamach brytyjskiego Eurogamera, jak to w końcu będzie z nazistowską symboliką w nadchodzącym Call of Duty: WWII.
Deweloperzy zdecydowali, że swastyki pojawią się w trybie kampanii fabularnej, gdzie odwiedzimy Francję, Belgię oraz Niemcy. Podczas rozgrywki wcielimy się szeregowców Ronalda „Reda” Danielsa oraz Roberta Zussmana, choć przez pewien czas przyjdzie nam pokierować również kobietą – Rousseau, przywódczynią francuskiego ruchu oporu. Twórcy Call of Duty: WWII chcą zaoferować graczom w kampanii fabularnej rozrywkę wysokich lotów, przy jednoczesnym uszanowaniu największego konfliktu w historii świata i ludzi, którzy stracili podczas niego życie.
Inaczej sprawa ma się z multiplayerem Call of Duty: WWII. Tutaj liczy się przede wszystkim dobra zabawa społeczności, bez oglądania się na realia drugiej wojny światowej w kwestii tego, kto stanie na linii frontu. Każdy gracz będzie mógł zatem zdecydować, czy chce wcielić się w kobietę czy też w mężczyznę. Wybierzemy również nację naszego wojaka. Pełna swoboda, zatem po stronie państw Osi będą mogli walczyć również czarnoskórzy żołnierze.
Jak zaznacza Michael Condrey – ze względu na takie potraktowanie multi oraz fakt, że dostajemy w nim również tryb zombie, swastyki nie będą występować w multiplayerze.
Deweloper uważa, że swastyki to mroczny symbol, który nagromadził sporo emocji i nie wydaje nam się, by pasował do multiplayera.
Skorzystacie z oferty, by zagrać w nowe Call of Duty przed premierą?
Sledgehammer Games oraz Activision odsłoniły kurtynę i w trakcie E3 2017 zaprezentowały tryb wieloosobowy w Call of Duty: WWII, oferując graczom pierwsze spojrzenie na oczekiwaną grę, która zabiera serię do jej korzeni.
Zamówienia przedpremierowe na Call of Duty: WWII są już dostępne. Gwarantują one dostęp do Prywatnej Bety, dostępnej najpierw na PlayStation 4 od 25 sierpnia. Więcej detali można znaleźć na poniższej grafice.
PRYWATNA BETA
ZESTAWY DIVISIONS PACK
Gracze, którzy złożą zamówienie przedpremierowe, otrzymają dodatkowo zestaw Divisions Pack. Zawiera on pięć elementów ekwipunku klasy Premium inspirowanych dywizjami obecnymi w Call of Duty: WWII.
- Strzelcy z Dywizji Piechoty są zawsze w pełnej gotowości do walki dzięki nienagannie wyregulowanym karabinom i nieskazitelnej celności.
- Korpus Ekspedycyjny dosłownie podgrzewa atmosferę za pomocą amunicji zapalającej, granatów taktycznych i strzelb.
- Spadochroniarze z Dywizji Powietrznodesantowej przetrwają w najcięższych warunkach, byle tylko wymanewrować przeciwników za pomocą pistoletów maszynowych.
- Bezszelestni specjaliści od rozpoznania, snajperzy z Dywizji Górskiej, atakują znienacka siejąc popłoch w szeregach wroga.
- Żołnierze z Dywizji Pancernej to najlepiej wyposażona jednostka na polu walki, potrafiąca utrzymać pozycję za pomocą ładunków wybuchowych i lekkich karabinów maszynowych.
DYWIZJE
Dywizje całkowicie redefiniują sposób, w jaki gracze inwestują swój czas w karierę trybu wieloosobowego. To nowe spojrzenie na system „Stwórz żołnierza”, w którym gracze wybiorą jedną z pięciu historycznych dywizji z czasów II wojny światowej – każdej ze swoim unikatowym treningiem i dostępnymi umiejętnościami. To usprawnione podejście do trybu multiplayer daje graczom możliwość skupienia się na indywidualnym stylu rozgrywki i zdominowaniu wroga w niektórych z najbardziej znanych frontów tego największego konfliktu w dziejach.
TRYB WIELOOSOBOWY
Tryb wieloosobowy w Call of Duty: WWII stanowi punkt powrotu do korzeni marki związanych z II wojną światową i walką, która zdefiniowała serię. Przygotuj się na dynamiczne, ciężkie starcia z wykorzystaniem ikonicznych broni i ekwipunku, by ostatecznie wyzwolić kontynent spod jarzma tyranii.
Multiplayer Call of Duty: WWII oferuje graczom szereg innowacji w ramach całego trybu, dostarczając nowe sposoby na łączenie się, współzawodniczenie i angażowanie się w ramach społeczności. Dywizje redefiniują sposób, w jaki gracze rozwiną swoją wieloosobową karierę, pozwalając im wybrać jeden z pięciu historycznych składów z czasów II wojny światowej. Tryb Wojny pozwala graczom współzawodniczyć w rozgrywkach drużynowych opartych o cele. Kwatera główna jest nowym doświadczeniem, które połączy graczy w niespotykany dotąd sposób.
TRYB WOJNY
Wojna jest zupełnie nowym trybem rozgrywki, w którym gracze muszą pracować jako zespół, by pokonać wroga. Ten oparty o fabułę tryb wieloosobowy pozwala graczom odbyć podróż w czasie do historycznych lokacji z czasów II wojny światowej. Wojska Aliantów i Osi zderzą się w misjach z celami skupionymi wokół szturmu i ochrony strategicznych punktów. Bądźcie gotowi na dokładną prezentację tego nowego trybu, która nastąpi już wkrótce!
KWATERA GŁÓWNA
Kwatera główna to nowe doświadczenie zabierające użytkowników z frontu. Gracze mogą współzawodniczyć, zdobywać nagrody, chwalić się swoimi osiągnięciami, jak również łączyć się z fanami i przyjaciółmi. W przeciwieństwie do dotychczasowych rozwiązań w serii Call of Duty, Kwatera główna przeobraża doświadczenia wieloosobowe poprzez zmianę interakcji pomiędzy graczami.
Źródło: Activision, opracowanie własne