Call of Duty: WWII – data premiery na plakacie reklamowym. Bez zaskoczenia
Kolejna niepotwierdzona informacja na temat nowej odsłony Call of Duty.
Activision wciąż nie ujawnia szczegółów na temat gry, a w sieci lądują kolejne przecieki. Pierwszy z nich, który pojawił się pod koniec marca, przyniósł ze sobą grafiki przedstawiające okładkę oraz steelbook. To wtedy dowiedzieliśmy się również, że pełny tytuł nowej odsłony brzmi Call of Duty: WWII. Informacja została później potwierdzona przez brytyjskiego Eurogamera, który powoływał się na własne źródła.
Teraz otrzymujemy kolejny przeciek – plakat reklamowy, opublikowany w serwisie Twitter. Jakość zdjęcia jest fatalna, lecz można na nim dostrzec datę premiery Call of Duty: WWII. Gra ma zadebiutować na rynku 3 listopada, czyli bez zaskoczenia, ponieważ większość odsłon Call of Duty lądowała u graczy właśnie na początku wspomnianego miesiąca.
W prawym górnym rogu plakatu widzimy logo PlayStation, co może wskazywać, że posiadacze konsoli od Sony dostaną wcześniejszy dostęp do DLC, które pojawią się po premierze.