Nowe Call of Duty bez irytującej funkcji dla “niedzielnych graczy”

Nowe Call of Duty bez irytującej funkcji dla “niedzielnych graczy”
Newsy PC PS4 XOne

Nowe szczegóły trybu sieciowego.

Michael Condrey ze studia Sledgehammer Games przedstawił na Twitterze kilka smaczków dotyczących sieciowych rozgrywek w nadchodzącym Call of Duty: WWII. Dowiedzieliśmy się przede wszystkim, że gra zaoferuje rozgrywki rankingowe. Może to oznaczać tyle, że wraz z kolejnymi zwycięstwami będziemy awansować na kolejne rangi, co przełoży się na to, iż będziemy dobierani do rozgrywek z osobami o podobnych umiejętnościach.

Gracze zaglądający często do Call of Duty: WWII będą mogli natomiast liczyć na Daily Mode, za czym kryją się zapewne dzienne wyzwania, za które zgarniemy małe bonusy. Ponadto na front powróci broń szybkostrzelna PPSh-41, którą widzieliśmy ostatnio w CoD:  Black Ops III. Będzie też edytor emblematów.

Z wypowiedzi dewelopera wynika również, że w grze nie zobaczymy niektórych talentów, w tym irytującego wcześniej wielu graczy Steady Aim, który pozwalał zwiększyć celność broni, co ułatwiało rozgrywkę mało zaawansowanym, “niedzielnym” graczom.

Zombiaki powracają na front

Call of Duty: WWII – Nazi Zombies, mrożąca krew w żyłach, czarna wizja horroru z nieumarłymi, została ujawniona w trakcie San Diego Comic Con wraz z informacją o członkach gwiazdorskiej obsady, w której znajdziemy takie sławy jak David Tennant, Elodie Yung, Katheryn Winnick, Udo Kier oraz Ving Rhames. Debiutujący 3 listopada jako część Call of Duty: WWII kooperacyjny tryb Nazi Zombies oferuje złowieszczą historię napisaną przez Sledgehammer Games, na nowo definiując terror trybów Zombie w Call of Duty.

– Poprzez Nazi Zombies tworzymy przerażający świat pełen budzących grozę postaci i wydarzeń, które niejednokrotnie sprawią, że gracze podskoczą i będą się oglądać za siebie. Nasz zespół przelał do gry niesamowitą dozę mitologii i detali – powiedział Glen Schofield, szef i współzałożyciel studia Sledgehammer Games. – To coś dotychczas niespotykanego, jako że w Nazi Zombies zabieramy graczy w pewne bardzo mroczne i ponure miejsca. To będzie piekielnie straszna przygoda.

Michael Condrey, szef i współzałożyciel studia Sledgehammer Games, dodał: Nie możemy być bardziej podekscytowani prezentacją Nazi Zombies na San Diego Comic Con. Niesamowicie jest wrócić do tworzenia rozgrywki opartej o horror, a w przypadku Call of Duty oznacza to powrót do korzeni Nazi Zombies. Nasz zespół jest dumny z szansy na zaoferowanie fanom czegoś specjalnego.

Call of Duty: WWII – Nazi Zombies to nowa, przerażająca przygoda z zombie do rozegrania w trybie kooperacji, która przenosi graczy do labiryntu mrożących krew w żyłach, okultystycznych eksperymentów nazistów i ich potwornych tworów powstałych w trakcie II wojny światowej. Historia zaczyna się w momencie, gdy międzynarodowy zespół odkrywa kolejne warstwy podłego spisku zaplanowanego przez siły Osi, by okiełznać niewyobrażalne siły okultystyczne do stworzenia niezwyciężonej armii umarłych. Obsada zwiera głosy i podobizny międzynarodowej obsady składającej się z takich aktorów, jak David Tennant (Dr. Who, Broadchurch), Elodie Yung (G.I. Joe: Retaliation, Daredevil), Katheryn Winnick (Vikings, The Dark Tower), Udo Kier (Blade, Melancholia) oraz Ving Rhames (Pulp Fiction, Mission Impossible – Rogue Nation).

Źródło: Activision, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie