Nowe Call of Duty bez irytującej funkcji dla “niedzielnych graczy”

Nowe szczegóły trybu sieciowego.

Michael Condrey ze studia Sledgehammer Games przedstawił na Twitterze kilka smaczków dotyczących sieciowych rozgrywek w nadchodzącym Call of Duty: WWII. Dowiedzieliśmy się przede wszystkim, że gra zaoferuje rozgrywki rankingowe. Może to oznaczać tyle, że wraz z kolejnymi zwycięstwami będziemy awansować na kolejne rangi, co przełoży się na to, iż będziemy dobierani do rozgrywek z osobami o podobnych umiejętnościach.

Gracze zaglądający często do Call of Duty: WWII będą mogli natomiast liczyć na Daily Mode, za czym kryją się zapewne dzienne wyzwania, za które zgarniemy małe bonusy. Ponadto na front powróci broń szybkostrzelna PPSh-41, którą widzieliśmy ostatnio w CoD:  Black Ops III. Będzie też edytor emblematów.

Z wypowiedzi dewelopera wynika również, że w grze nie zobaczymy niektórych talentów, w tym irytującego wcześniej wielu graczy Steady Aim, który pozwalał zwiększyć celność broni, co ułatwiało rozgrywkę mało zaawansowanym, “niedzielnym” graczom.

Zombiaki powracają na front

Call of Duty: WWII – Nazi Zombies, mrożąca krew w żyłach, czarna wizja horroru z nieumarłymi, została ujawniona w trakcie San Diego Comic Con wraz z informacją o członkach gwiazdorskiej obsady, w której znajdziemy takie sławy jak David Tennant, Elodie Yung, Katheryn Winnick, Udo Kier oraz Ving Rhames. Debiutujący 3 listopada jako część Call of Duty: WWII kooperacyjny tryb Nazi Zombies oferuje złowieszczą historię napisaną przez Sledgehammer Games, na nowo definiując terror trybów Zombie w Call of Duty.

– Poprzez Nazi Zombies tworzymy przerażający świat pełen budzących grozę postaci i wydarzeń, które niejednokrotnie sprawią, że gracze podskoczą i będą się oglądać za siebie. Nasz zespół przelał do gry niesamowitą dozę mitologii i detali – powiedział Glen Schofield, szef i współzałożyciel studia Sledgehammer Games. – To coś dotychczas niespotykanego, jako że w Nazi Zombies zabieramy graczy w pewne bardzo mroczne i ponure miejsca. To będzie piekielnie straszna przygoda.

Michael Condrey, szef i współzałożyciel studia Sledgehammer Games, dodał: Nie możemy być bardziej podekscytowani prezentacją Nazi Zombies na San Diego Comic Con. Niesamowicie jest wrócić do tworzenia rozgrywki opartej o horror, a w przypadku Call of Duty oznacza to powrót do korzeni Nazi Zombies. Nasz zespół jest dumny z szansy na zaoferowanie fanom czegoś specjalnego.

Call of Duty: WWII – Nazi Zombies to nowa, przerażająca przygoda z zombie do rozegrania w trybie kooperacji, która przenosi graczy do labiryntu mrożących krew w żyłach, okultystycznych eksperymentów nazistów i ich potwornych tworów powstałych w trakcie II wojny światowej. Historia zaczyna się w momencie, gdy międzynarodowy zespół odkrywa kolejne warstwy podłego spisku zaplanowanego przez siły Osi, by okiełznać niewyobrażalne siły okultystyczne do stworzenia niezwyciężonej armii umarłych. Obsada zwiera głosy i podobizny międzynarodowej obsady składającej się z takich aktorów, jak David Tennant (Dr. Who, Broadchurch), Elodie Yung (G.I. Joe: Retaliation, Daredevil), Katheryn Winnick (Vikings, The Dark Tower), Udo Kier (Blade, Melancholia) oraz Ving Rhames (Pulp Fiction, Mission Impossible – Rogue Nation).

Źródło: Activision, opracowanie własne

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.