Tak wygląda Bully na Unreal Engine 5. Klimatyczny, ale też dziwny projekt fana

Bully na Unreal Engine 5. Fanowski remake wygląda cudnie
Newsy

Zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałby Bully na silniku Unreal Engine 5? Teraz już nie musicie – zobaczcie na własne oczy.

W sieci pojawił się pokaz fanowskiego projektu prezentującego wizję remake’u gry Rockstar Games. Niewielka produkcja działa na silniku Unreal Engine 5 i robi użytek z technologii Lumen, Nanite oraz ray tracingu. Co więcej, twórcy wykorzystali MetaHuman do odtworzenia modeli Jimmy’ego Hopkina i Ralpha Crabblesnitcha.

Choć niektóre elementy projektu robią wrażenie i widać, że włożono w niego sporo pracy, trudno nie odnieść wrażenia, że coś tu jest mocno nie tak. Zaprezentowane lokacje wyglądają mocno postapokaliptycznie, a animacje twarzy są… cóż, po prostu dziwaczne.

Oczywiście Bully na Unreal Engine 5 to jedynie mocno ograniczona pokazówka bez jakichkolwiek systemów rozgrywki. Wątpię też, aby autorzy zdecydowali się na udostępnienie projektu publicznie. Trochę szkoda, ale z drugiej strony zapewne i tak nie ma w nim żadnych zadań do ogrania.

Plotki mówią, że szkolna produkcja Rockstar Games miała otrzymać kontynuację, ale projekt rzekomo anulowano aż trzy razy. Najnowsze doniesienia sugerują, że wciąż istnieje szansa na powstanie sequela, ale w tej chwili ciężko stwierdzić, czy faktycznie kiedykolwiek się takowego doczekamy.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie