Błędy w AC: Unity ułatwiły CD Projekt RED podjęcie ważnej decyzji

Błędy w AC: Unity ułatwiły CD Projekt RED podjęcie ważnej decyzji
Newsy PC PS4 XOne
Wiedzmin-3-Dziki-Gon-(4)I chyba zgodzicie się, że słusznie postąpiono.
Podczas imprezy w Mediolanie polskie studio wyjaśniło powody, przez które premiera Wiedźmina 3 została dwukrotnie przełożona. Ogólnie rzecz biorąc, w obu przypadkach chodziło o dodatkowy czas na dopieszczenie tytułu. Tutaj możecie zobaczyć, jak CD Projekt RED tłumaczył się za drugim razem, kiedy to usłyszeliśmy, że Dziki Gon pojawi się na PC, PS4 i Xbox One dopiero 19 maja tego roku. Deweloper zaznaczył w rozmowie z włoskim serwisem vg247, że podjęcie decyzji o pierwszym przełożeniu premiery było naprawdę trudne. Za drugim razem poszło już łatwiej, a wszystko dzięki (czy może przez)... błędy w Assassin's Creed Unity. - Drugie opóźnienie Wiedźmina 3 było łatwiejsze. Przykro nam z powodu błędów w Assassin's Creed Unity, które pojawiły się na premierze tego tytułu, lecz zespół deweloperski został zmuszony do dotrzymania daty wydania tytułu i jedyne, co mógł zrobić, to złagodzić upadek. Sprawa Unity ułatwiła nam podjęcie decyzji, ponieważ pokazała naszym fanom, co mogłoby się stać również z Wiedźminem 3 - tłumaczy Damien Monnier ze studia CD Projekt RED. Pamiętając błędy z AC: Unity chyba się zgodzicie, że polskie studio postąpiło właściwie. Chyba nikt by nie chciał, by Geralt na premierę stracił twarz, jak to miało miejsce w przypadku nieszczęsnego Arno... AC-Unity
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie