Black Myth: Wukong i tryby graficzne na PS5. Dwie opcje do wyboru
Wielkimi krokami nadciąga do nas premiera Black Myth: Wukong. Gra już niedługo trafi na rynek, gdzie ukaże się w wersji na PC i PS5. Jeżeli o maszynki do grania chodzi, to właśnie poznaliśmy dostępne tryby graficzne. Twórcy nie zaskoczyli i najpewniej będziemy mieli do wyboru dwie klasyczne już opcje. Jeżeli liczyliście na zabawę w 4K, to mamy złe wieści.
Tryby graficzne w Black Myth: Wukong na konsolach
Na krótko przed premierą gry Black Myth: Wukong dowiedzieliśmy się więcej o trybach graficznych w wersji konsolowej. Ta ukaże się na PlayStation 5 i niczym nas nie zaskoczy. Według wpisu Lunatic Ignus, twórcy przygotowali dwa tryby do wyboru – tryb jakości i wydajności. Czym się różnią? Oto szczegóły:
- Tryb jakości – 2160p i 30 klatek na sekundę
- Tryb wydajności – 1440p i 60 klatek na sekundę
Warto zaznaczyć, że tryb jakości będzie wyświetlać grę w natywnej rodzielczości 1440p, która będzie skalowana do 2160p.
Zobacz też: 35 gier na Steam po 4 zł z groszami. Nowe promocje i wielkie hity
Gra od Game Science wyjdzie na rynek już 20 sierpnia 2024 roku na PC i PlayStation 5. Swoją drogą, gra zapowiada się na naprawdę ciekawą premierę, choćby ze względu na kontrowersje wobec gry. Pamiętacie, o co chodzi? Więcej o grze dowiecie się z naszej zapowiedzi, w której przybliżamy szczegóły tej premiery i całej otoczki wokół gry. Jest naprawdę ciekawie!
Źródło: Twisted Voxel