Będzie patch do Bloodborne, który zmniejszy czas ładowania się poziomów

Będzie patch do Bloodborne, który zmniejszy czas ładowania się poziomów
PS4
Bloodborne-(6)To bardzo ważna łatka dla graczy. Kiedy producent ją dostarczy?
Bloodborne zbiera świetne oceny od recenzentów z całego świata, ale jedna rzecz szczególnie się nie spodobała. Mianowicie czasy ładowania poziomów po każdym zgonie bohatera. Ze względu na wysoki poziom trudności gry, postać gracza w Blooborne ginie bardzo często i nic dziwnego, że znalazło się sporo osób, narzekających na ten element. Jak podaje Digital Foundry, poziomy mogą się wczytywać od 40 do 45 sekund, więc łatwo policzyć, że kilka zgonów w ciągu godziny, dodaje niepotrzebne minuty czekania. Z tego co przekazali testerzy DF, nieco pomaga instalacji gry na dysku SSD, ale nie da się ukryć, że jest to pośrednie rozwiązanie problemu. From Software podało dzisiaj, że już pracuje nad aktualizacją, która skróci czasy ładowania. Prawdopodobnie będzie to element, który zostanie poprawiony w kolejnej łatce. Podobnie jak poprawa wydajności gry. Niestety nadal nie wiemy, kiedy patch będzie można pobrać poprzez PSN. Recenzje Bloodborne możecie znaleźć tutaj. Z kolei w tym miejscu dowiecie się więcej na temat pierwszego patcha, który został wydany wraz z premierą gry.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie