Będzie patch do Bloodborne, który zmniejszy czas ładowania się poziomów
Bloodborne zbiera świetne oceny od recenzentów z całego świata, ale jedna rzecz szczególnie się nie spodobała. Mianowicie czasy ładowania poziomów po każdym zgonie bohatera. Ze względu na wysoki poziom trudności gry, postać gracza w Blooborne ginie bardzo często i nic dziwnego, że znalazło się sporo osób, narzekających na ten element.
Jak podaje Digital Foundry, poziomy mogą się wczytywać od 40 do 45 sekund, więc łatwo policzyć, że kilka zgonów w ciągu godziny, dodaje niepotrzebne minuty czekania. Z tego co przekazali testerzy DF, nieco pomaga instalacji gry na dysku SSD, ale nie da się ukryć, że jest to pośrednie rozwiązanie problemu.
From Software podało dzisiaj, że już pracuje nad aktualizacją, która skróci czasy ładowania. Prawdopodobnie będzie to element, który zostanie poprawiony w kolejnej łatce. Podobnie jak poprawa wydajności gry. Niestety nadal nie wiemy, kiedy patch będzie można pobrać poprzez PSN.
Recenzje Bloodborne możecie znaleźć tutaj.
Z kolei w tym miejscu dowiecie się więcej na temat pierwszego patcha, który został wydany wraz z premierą gry.