Battlefield 5 za darmo z kartami GeForce RTX

Firma NVIDIA poinformowała dzisiaj o rozpoczęciu promocji związanej z grą Battlefield V. Nabywcy kart graficznych GeForce RTX, w sklepach biorących udział w akcji, otrzymają grę za darmo.

Ogłoszono również konkurs Shot With GeForce związany z Battlefield V, poinformowano o oficjalnym wsparciu techniki NVIDIA Adaptive Shading (NAS) w grze Wolfenstein II: The New Colossus oraz zapowiedziano nowy sterownik Game Ready zoptymalizowany dla Darksiders III.

Kup kartę GeForce RTX, a otrzymasz grę Battlefield V

Osoby które zakupią w sklepie biorącym udział w promocji kartę graficzną GeForce RTX 2080 Ti, GeForce RTX 2080, GeForce RTX 2070 lub komputer wyposażony w taką kartę, otrzymają grę Battlefield V. Ograniczona czasowo promocja wystartowała dzisiaj i potrwa do 7 stycznia 2019 roku lub wcześniejszego wyczerpania się zapasów kodów.

W ubiegłym tygodniu Battlefield V stał się pierwszym tytułem, który wykorzystuje śledzenie promieni (ray tracing) w czasie rzeczywistym, dzięki opublikowaniu aktualizacji gry wprowadzającej obsługę DXR.

Konkurs Shot With GeForce – narzędzie Ansel w grze Battlefield V

NVIDIA ogłosiła dzisiaj konkurs Shot With GeForce związany z wykorzystaniem narzędzia Ansel w grze Battlefield V. Aby wziąć udział w zabawie należy zagrać w dowolną z Opowieści Wojennych, wykonać zdjęcie za pomocą Ansel i zamieścić je w serwisie Facebook, Twitter lub Instagram z hashtagiem #SHOTWITHGEFORCE oraz znacznikiem @NVIDIAGeForce. Nagrodami są karty graficzne GeForce RTX, a konkurs potrwa do 16 grudnia 2018 roku.

Wolfenstein II: The New Colossus wspiera technikę NVIDIA Adaptive Shading (NAS)

Wolfenstein II: The New Colossus jest pierwszą grą, w której wykorzystano wspieraną przez karty GeForce RTX technikę NVIDIA Adaptive Shading (NAS).

Wykorzystujący API Vulkan Wolfenstein II: The New Colossus już wcześniej korzystał z kilku usprawnień zapewnianych przez architekturę Turing. Od wczoraj wydajność w grze jeszcze bardziej się poprawiła, gdyż w aktualizacji dodano obsługę NVIDIA Adaptive Shading (NAS).

NAS to szereg różnorodnych technik wykorzystujące nową technologię cieniowania, oferowaną przez architekturę Turing, w celu zwiększenia wydajności i jakości renderowania poprzez zastosowanie różnej mocy obliczeniowej w różnych obszarach obrazu. W szczególności Wolfenstein II: The New Colossus wykorzystuje cieniowanie Content Adaptive oraz Motion Adaptive.

Dzięki wykorzystaniu techniki NAS gra Wolfenstein II: The New Colossus zapewnia na kartach z architekturą Turing wydajność wyższą nawet o 70% w porównaniu do poprzedniczek z architekturą Pascal.

Sterownik Game Ready zoptymalizowany dla gry Darksiders III

Od dziś gracze posiadający karty graficzne GeForce będą przygotowani na dynamiczną akcję w grze Darksiders III dzięki publikacji sterowników Game Ready zoptymalizowanych dla tego tytułu.

Sterowniki Game Ready udostępniane są najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry i zapewniają jak najlepsze wrażenia płynące z rozgrywki. Inżynierowie firmy NVIDIA nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Sterowniki Game Ready posiadają również certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.

Źródło: Nvidia

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.