Grobowce mocną stroną Assassin’s Creed Origins. Ubisoft ujawnia ciekawy szczegół

Deweloper dba o detale.

Ubisoft często stara się w serii Assassin’s Creed pokazać autentyczne miejsca i jak pokazuje przeszłość, wychodzi to całkiem nieźle (poniżej przypominamy kilka porównań gry z rzeczywistością). W przypadku nadchodzącej odsłony z podtytułem Origins niemożliwością było jednak zaprojektowanie starożytnego Egiptu z dbałością o szczegóły, zatem deweloper postawił na realizm w innym miejscu – w grobowcach.

Jak tłumaczy Ashraf Ismail, dyrektor kreatywny Assassin’s Creed Origins, zagłębiając się przykładowo w korytarze piramidy będziemy chodzić po autentycznym układzie korytarzy. Twórcy gry starali się odwzorować wnętrza mauzoleów na podstawie zdjęć, dostępnych badań oraz opinii historyków.

Pokuszono się jednak o trochę fantazji i w grobowcach znajdziemy tajemnicze komnaty, które w rzeczywistych odpowiednikach nie istnieją. Taki zabieg ma dodać rozgrywce więcej pikanterii, tak samo, jak umieszczone tu i ówdzie zagadki do rozwiązania.

Przypominamy, że premiera Assassin’s Creed Origins została zaplanowana na 27 października. Zagramy na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Wirtualny Rzym z Assassin’s Creed: Brotherhood vs prawdziwe miasto

YouTube’r posługujący się pseudonimem Cycu1 uraczył nas ostatnio świetnymi porównaniami, które zestawiały wirtualną Wenecję i Florencję znaną z Assassin’s Creed 2 z prawdziwymi odpowiednikami. Poprzednie materiały przypominamy poniżej, a teraz mamy dla Was kolejny filmik od tego samego autora.

Tym razem Cycu1 wziął na warsztat Assassin’s Creed: Brotherhood, gdzie nasz bohater miał okazję powalczyć z Templariuszami na terytorium Rzymu. Gra była bezpośrednią kontynuacją drugiej części serii i oferowała po raz pierwszy możliwość zabawy wieloosobowej. Tytuł został przyjęty przez graczy bardzo ciepło, a recenzenci zazwyczaj wlepiali mu wysokie oceny 9/10.

Ubisoft postarał się również pod względem graficznym, odwzorowując całkiem nieźle najbardziej znane elementy architektury Rzymu. Zapraszamy na porównanie!

Assassin’s Creed 2 vs rzeczywistość, czyli jak studio Ubisoft poradziło sobie z odwzorowaniem znanych miejsc

Assassin’s Creed 2 ma na karku ponad 7 lat, lecz nadal jest uważane przez wielu graczy za jedną z ciekawszych odsłon serii. Tytuł przenosił graczy do roku 1476, czyli w epokę Renesansu, gdzie zwiedzaliśmy między innymi takie miejsca jak Wenecja, Florencja i Rzym.

YouTube’r posługujący się pseudonimem Cycu1 postanowił odkurzyć starą produkcję Ubisoftu i zafundować nam porównania gry z rzeczywistością, rozpoczynając od Wenecji.

Poniższy materiał przedstawia kilka miejsc z gry, które zostały zestawione z prawdziwym światem.

Florencja w Assassin’s Creed 2 jak prawdziwa. Gra vs rzeczywistość

Mieliśmy już filmik zestawiający weneckie sceny Assassin’s Creed 2 z podobnymi ujęciami uchwyconymi w prawdziwym świecie. Teraz przyszła pora na podobne zestawienie, tyle że z Florencją w roli głównej, po której również skakaliśmy w grze od Ubisoftu.

Za materiał ponownie odpowiada YouTuber posługujący się pseudonimem Cycu1.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.