Aktualizacja CS:GO skupia się na trybie obserwatora i tabeli wyników
Valve zasypuje nas ostatnio aktualizacji CS:GO. Na serwerach wylądował kolejny update i jeśli jesteście ciekawi, co wprowadza, oto kompletna lista zmian.
Niedawno deweloperzy wprowadzili do gry nowy interfejs Panorama UI, który niestety nadal wymaga poprawek. Nowa aktualizacja CS:GO to kolejne czyszczenie błędów, tym razem większość poprawek dotyczy trybu obserwatora oraz tabeli wyników. Oto szczegóły.
Aktualizacja CS:GO – 09/08/2018
[Game State Information]
– Dodano wsparcie dla bomby w GSI, które można włączyć za pomocą komendy “bomb” w pliku konfiguracyjnym.
– Dodano wsparcie dla wolnej kamery w trybie obserwatora, gdy “player_position” jest ustawione na “1” w pliku konfiguracyjnym.
– Dodano wsparcie dla wyników rundy, które można włączyć za pomocą “map_round_wins” “1” w pliku konfiguracyjnym.
[Perfect World]
– Naprawiono kwestie wypowiadane w języku chińskim.
[Dźwięk]
– Lepsza jakość rozmów głosowych w lobby.
[PANORAMA]
– Dodano komendę cl_drawhud_specvote pozwalającą wyłączyć ekrany głosowania podczas obserwacji.
– Naprawiono błędne wyświetlanie nazwy map w panelu głosowania w języku chińskim.
– Poprawiono pozycję panela gracza w różnych skalach HUD, aby zmniejszyć nakładanie się z czatem.
– Naprawiono ikony zakładników pod radarem, które nie były wyświetlane, jeżeli opcja cl_hud_bomb_under_radar była ustawiona na 0.
– Zaktualizowano rozstawienie czatu i panelu głosowego w trybie obserwatora.
– Naprawiono rzadki błąd, przez który nazwa gracza w panelu obserwatora pokrywała się z nazwą przedmiotu.
– Maksymalna wartość komendy cl_radar_icon_scale_min została zmieniona na 1.25
– Dodano polecenie con (spec_cameraman_set_xray), która pozwala ustawić, kto ma kontrolować x-ray’a (1 = kontrolowany przez kamerzystę, 0 = kontrolowany przez widzów).
[Tabela wyników]
– Naprawiono błąd, przez który w tabeli wyników nie mieściło się 20 graczy.
– Naprawiono nieprawidłowe przewijanie dla serwerów z dużą liczbą graczy.
– Naprawiono problem z wydajnością, gdy maksymalna liczba rund przekroczyła 30.
– Naprawiono błąd, przez który po zakończeniu meczu wykorzystywane były stare dane dotyczące rangi.
– cl_mute_enemy_team wyświetla teraz awatary.