Aktualizacja CS:GO skupia się na trybie obserwatora i tabeli wyników

Aktualizacja CS:GO skupia się na trybie obserwatora i tabeli wyników
Newsy PC

Valve zasypuje nas ostatnio aktualizacji CS:GO. Na serwerach wylądował kolejny update i jeśli jesteście ciekawi, co wprowadza, oto kompletna lista zmian.

Niedawno deweloperzy wprowadzili do gry nowy interfejs Panorama UI, który niestety nadal wymaga poprawek. Nowa aktualizacja CS:GO to kolejne czyszczenie błędów, tym razem większość poprawek dotyczy trybu obserwatora oraz tabeli wyników. Oto szczegóły.

Aktualizacja CS:GO – 09/08/2018

[Game State Information]

– Dodano wsparcie dla bomby w GSI, które można włączyć za pomocą komendy “bomb” w pliku konfiguracyjnym.
– Dodano wsparcie dla wolnej kamery w trybie obserwatora, gdy “player_position” jest ustawione na “1” w pliku konfiguracyjnym.
– Dodano wsparcie dla wyników rundy, które można włączyć za pomocą “map_round_wins” “1” w pliku konfiguracyjnym.

[Perfect World]

– Naprawiono kwestie wypowiadane w języku chińskim.

[Dźwięk]

– Lepsza jakość rozmów głosowych w lobby.

[PANORAMA]

– Dodano komendę cl_drawhud_specvote pozwalającą wyłączyć ekrany głosowania podczas obserwacji.
– Naprawiono błędne wyświetlanie nazwy map w panelu głosowania w języku chińskim.
– Poprawiono pozycję panela gracza w różnych skalach HUD, aby zmniejszyć nakładanie się z czatem.
– Naprawiono ikony zakładników pod radarem, które nie były wyświetlane, jeżeli opcja cl_hud_bomb_under_radar była ustawiona na 0.
– Zaktualizowano rozstawienie czatu i panelu głosowego w trybie obserwatora.
– Naprawiono rzadki błąd, przez który nazwa gracza w panelu obserwatora pokrywała się z nazwą przedmiotu.
– Maksymalna wartość komendy cl_radar_icon_scale_min została zmieniona na 1.25
– Dodano polecenie con (spec_cameraman_set_xray), która pozwala ustawić, kto ma kontrolować x-ray’a (1 = kontrolowany przez kamerzystę, 0 = kontrolowany przez widzów).

[Tabela wyników]

– Naprawiono błąd, przez który w tabeli wyników nie mieściło się 20 graczy.
– Naprawiono nieprawidłowe przewijanie dla serwerów z dużą liczbą graczy.
– Naprawiono problem z wydajnością, gdy maksymalna liczba rund przekroczyła 30.
– Naprawiono błąd, przez który po zakończeniu meczu wykorzystywane były stare dane dotyczące rangi.
– cl_mute_enemy_team wyświetla teraz awatary.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie