Koniec krzykaczy w CS:GO dzięki nowym zmianom w grze
Zobaczcie, co nowego wprowadza świeżutki update CS:GO.
Niedawne zmiany dotyczące dźwięku w Counter-Strike: Global Offensive nie każdemu przypadły do gustu i jak widać, Valve wzięło sobie do serca krytykę ze strony fanów gry.
Najnowsza aktualizacja CS:GO usuwa z ustawień audio strzelaniny opcję HRTF. Połączono ją z dodanym ostatnio systemem rozpraszania dźwięków (okluzji) i w ten sposób mamy nową opcję Advanced 3D Audio Proccesing. Kolejną przydatną zmianą jest możliwość regulacji głośności z osobna dla każdego członka naszej drużyny, dzięki czemu możemy w ogóle wyciszyć krzykaczy, którzy wrzeszczą do mikrofonów nie dając nam skupić się na rozgrywce.
Oprócz zmian w warstwie audio, nowy update CS:GO wprowadza kilka poprawek na mapie Dust2.
Aktualizacja CS:GO (09/11/17) – lista zmian:
[Dust2]
- Zwiększono iluminację (jaskrawość) materiałów i modelów Kesbah o 20%, dzięki czemu mają być bardziej widoczni.
- Naprawiono brakujące tekstury, które mogły blokować graczy.
- Naprawiono flashbangi, które nie oślepiały zawodników przez ogrodzenia z siatki.
- Naprawiono obramowanie wokół okna, przez które mieliśmy artefakty w cieniach.
- Poprawiono penetrację drewnianych drzwi.
- Naprawiono wartości strzelania przez ściany Mechanique Generale.
- Poprawiono światło na CT spawnie.
- Wygładzono krawędzie bloków bloków na środku.
- Naprawiono kilka modeli leżących na podłożu.
- Naprawiono tekst na ekranie ładowania.
- Naprawiono tekstury na B, przez które mogliśmy zobaczyć stopy gracza.
[Dźwięk]
- Ujednolicono ustawienia dźwięku, by gracze mieli stałe doświadczenia. Zastąpiono HRTF i occlusion-specific jedną opcją – Advanced 3D Audio Proccesing, która możemy wyłączyć, jeśli powodowało to na naszym sprzęcie problemy.
- Dodano komendę voice_player_volume, dzięki której możemy zarządzać głośnością dla każdego gracza drużyny z osobna.