Aktualizacja 1.31 do Wiedźmina 3 już do pobrania

Aktualizacja 1.31 do Wiedźmina 3 już do pobrania
Newsy PC Polecamy PS4 XOne

CD Projekt RED łata kilka mniejszych błędów w swojej produkcji.

Wraz z wydaniem wersji GOTY Wiedźmina 3 otrzymaliśmy duży patch 1.30, który wniósł ze sobą naprawdę sporo poprawek. Polski deweloper nie kończy na tym, wydając teraz mały hotfix, czyli aktualizację 1.31.

Póki co, łatka wylądowała jedynie na komputerach PC (Steam i GOG), lecz jak czytamy na wiedźmińskim forum, wersje Xbox One, PS4 i Origin będą dostępne niebawem.

Jakie zmiany wprowadza aktualizacja 1.31 do Wiedźmina 3? Najważniejszą poprawką wydaje się tutaj być naprawienie problemu z niekończącym się ekranem wczytywania w zadaniu Stosy Novigradu, gdy śledzimy złodzieja. Ponadto REDzi zlikwidowali długie ładowanie się dialogów w okolicy placu Hierarchów.

To jednak nie wszystko. Kompletny changelog publikujemy poniżej.

Aktualizacja 1.31 do Wiedźmina 3 – wszystkie zmiany:

  • Poprawiono teksty arabskie w dodatkach.
  • Poprawiono teksty tureckie.
  • Zacerowano dziury w nowych szatach Vimme Vivaldiego.
  • Naprawiono długie ładowanie się dialogów w okolicy placu Hierarchów.
  • Naprawiono problem z niekończącym się ekranem wczytywania w zadaniu “Stosy Novigradu”, gdy śledzimy złodzieja.
  • Poprawiono napisy końcowe.
  • (Origin) Poprawiono synchronizację ruchu ust.

Przypominamy, że poprzedni patch 1.30 do Wiedźmina 3 pojawił się na rynku 30 sierpnia. Pełną listę zmian publikujemy jeszcze raz dla osób, chcących zerknąć na wszystkie poprawki i wyeliminowane błędy.

Patch 1.30 do Wiedźmina 3 – lista zmian

Postacie

  • Vimmie Vivaldi cieszy się swoim nowym wyglądem.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy właściwości olejów nie były usuwane z mieczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobycie niektórych receptur barwników było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego było możliwe całkowite pominięcie drugiej fazy walki z Eredinem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego do wytworzenia Mistrzowskiego legendarnego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa wymagany był miecz srebrny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch postaci z zadania „Bez śladu” było niemożliwe.
  • Zdziczałe skalne trolle nieopodal drogowskazu „Rozdroży przy Dun Tynne” są nieco mniej zdziczałe na poziomie trudności „Po prostu opowieść”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była zmiana rodzaju bełtów pod wodą, co skutkowało zmniejszonymi obrażeniami z kuszy podczas nurkowania.
  • Poprawiono wartości bonusu „Przypływ adrenaliny” podczas walki z grupą bandytów w zadaniu „Szturm na Dun Tynne.”
  • Wprowadzono usprawnienia do systemu losowości łupów.
  • Zadanie śmiertelnego ciosu generuje poprawną ilość adrenaliny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ogon Płotki mógł zniknąć. Dla dotkniętych tym problemem zaleca się zamianę siodeł, zapisanie gry i wczytanie tego zapisu.
  • Poprawiono maksymalny poziom przedmiotów, zadań i postaci niezależnych, aby skorygować niezgodności poziomów, jeśli gracz rozpoczął Nową Grę+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i zadań to teraz 100, dla postaci niezależnych 105.
  • Poprawiono statystyki rynsztunków Hen Gaidth i Tesham Mutna w Nowej Grze+
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Rycerski miecz stalowy nie był dodawany do okna rzemieślnictwa po zdobyciu schematu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mutacja „Drugie życie”, gdy odpowiednie warunki zostały spełnione, mogła dawać Geraltowi nieskończoną regenerację punktów żywotności.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zła wiedźma z zadania „Dawno, dawno temu..” mogła się okazać nieśmiertelna.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bonus „Euforia” nie był aktywowany prawidłowo po zatruciu eliksirami.

Interfejs użytkownika

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było przypisanie umiejętności do okna mutacji innego koloru.
  • Naprawiono problemy z kontrolerem Steam.
  • Do interfesju dodano ikony przycisków kontrolera PlayStation.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty możliwe do wytworzenia w Nowej Grze+ miały nieprawidłowe wymagania poziomowe.
  • Naprawiono problemy związane z rozbieraniem na części większej liczby mutagenów w laboratorium alchemicznym.

Zadania

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie skrzyni zawierającej przedmioty w zadaniu „Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka” było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego z glosariusza mógł zniknąć wpis dotyczący Geralta, gdy ten decyduje się na dołączenie do turnieju rycerskiego pod swoim prawdziwym imieniem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch bandytów przed Karczmą Nigdzie podczas zadania „Po nitce do kłębka” było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było zaatakować oszluzga z zadania „Zlecenie: Łaciate kłopoty”, wobec czego ukończenie zadania było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie rzeźby Reginalda na podwórzu Corvo Bianco było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Morkvarga w Nowej Grze+ podczas zadania „W wilczej skórze” było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego używanie stołu alchemicznego w Corvo Bianco czasem było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadania „O czym szepczą grzyby” mógł być zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel mówiący o założeniu odpowiedniego stroju mógł wyświetlać się w nieskończoność po wykonaniu zadania „Szlachcic z Cintry.”
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie „Zlecenie: Łaciate kłopoty” było niemożliwe do ukończenia, jeśli zadanie „Komu w drogę” nie było wcześniej wykonane.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Vivienne mogła zniknąć podczas zadania „Pieśń rycerskiego serca.”
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu „Jeśli nie chcesz mojej zguby…” czasem mógł być zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel zadania „Jeśli nie chcesz mojej zguby…” mógł zostać reaktywowany.
  • Naprawiono pozostałe przypadki problemu w wyniku, którego granice z zadania „Długa noc” uniemożliwiały graczom podróżowanie po Toussaint, gdy wspomniane zadanie nie było wykonywane.
  • Hughes staje tam gdzie powinien, jeśli w zadaniu „Bohater narodowy” wybierze się opcję „jeszcze jeden dzień”.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w karczmie podczas wykonywania zadania „Gwint: Talia Skellige / Gwint: Wielki Turniej w Beauclair.”
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu „Komu w drogę” mógł zostać zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pomniki w zadaniu „Rekonstrukcja” czasem się nie pojawiały.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bruxa w zadaniu „Bestia z Toussaint” przejawiała pokojowe tendencje, w czasie kiedy rozgrywka wymagała, aby zmieniła nastawienie na wrogie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja ze śladami stóp podczas badania sceny zbrodni w zadaniu „Bestia z Toussaint” była niemożliwa.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rozmowa rozpoczynającą zadanie „Rycerz do wynajęcia” była niemożliwa podczas wykonywania tej misji.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie