7 Days to Die i pre-ordery związane z The Walking Dead
Tytuł zostanie wydany na polskim rynku przez Wydawnictwo Techland.
Wydawnictwo Techland, oficjalny partner studia Telltale Games, ogłasza że zostało polskim wydawcą nachodzącej produkcji o zombie – 7 Days to Die. Wymagająca gra surwiwalowa pojawi się na rodzimym rynku już 1 lipca w wersjach na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Za grę zapłacimy 159,90 zł.
7 Days to Die to produkcja, która stała się prawdziwym przebojem gdy pojawiła się na platformie PC (early access). Grę kupiło ponad 2 miliony graczy. Już za niecały miesiąc także gracze konsolowi będą mogli posmakować tego wyjątkowego klimatu. Dla zamówień przedpremierowych przygotowane są unikatowe skórki dla postaci, przedstawiające bohaterów z serialu The Walking Dead.
Produkcja stanowi unikalne połączenie surwiwalu w czasie apokalipsy zombie, rozbudowanego craftingu i elementów gier tower defense. Gracz trafia do świata opanowanego przez krwiożerczych nieumarłych i tylko od niego zależy czy i jak przetrwa. W 7 Days to Die bezpośrednia walka nie jest priorytetem. Gracz musi pamiętać o zdobywaniu pożywienia i szukaniu odpowiedniego schronienia na długą noc, a walkę z hordami żywych trupów podejmować w ostateczności. Na uwagę zasługuje unikalny otwarty świat oraz całkowicie zniszczalne otoczenie. Ważnym elementem jest też tworzenie przedmiotów – broni i ubrań, ale też elementów budynków, służących do budowy schronu czy pułapek, którymi utrudnimy do niego dostęp.
– 7 Days to Die to niezwykła swoboda działań która sprawia, że każda kolejna rozgrywka różni się od poprzedniej, dzięki czemu oferuje niemal nieskończone pokłady wyzwań i zadań, które pojawiają się przed graczem – mówi Manager ds. PR Wydawnictwa Techland, Anna Łada-Grodzicka.
W wersji konsolowej znalazł się tryb kooperacji dostępny dla dwóch graczy na podzielonym ekranie. Ponadto za pośrednictwem sieci dostępna jest kooperacja dla czterech osób oraz tryb wieloosobowy, w którym gracze mierzą się ze sobą.