Titanfall: aktualizacja wprowadza nowy system dobierania graczy

Rozwiązanie to ma służyć przede wszystkim osobom mniej doświadczonym w starciach sieciowych.

Dotychczas to jakość naszego połączenia internetowego decydowała o tym z kim rozegramy pojedynek. Teraz to poziom naszych umiejętności wyznaczać będzie naszych przeciwników. Osoby, które rozpoczynały zabawę z tytułem często czuły się sfrustrowane trafianiem na zbyt zaawansowanych graczy, przez co szybko się zniechęcały.

Na chwilę obecną rozwiązanie znalazło zastosowanie w trybie Attrition (team deatmach) oraz Hardpoint (przejmowanie i utrzymywanie obszarów). W innych trybach dobieranie graczy na nowych zasadach zostanie wprowadzone w późniejszym terminie. Na konferencji w Build zademonstrowano również Titanfalla działające w oparciu o technologię chmury, co w przyszłości zapewniłoby deweloperom większą moc obliczeniową do wykorzystania.

Gra studia Respawn Entertainment ukazała się na PC oraz Xboksie One zbierając świetne noty. Edycja na Xboxa 360 będzie miała swoją premierę 11 kwietnia.

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet