Tego nie znajdziecie w grach o Wiedźminie! Niesamowita inspiracja sagą Andrzeja Sapkowskiego

W produkcjach od CD Projekt RED dostajemy rozległe lasy i ośnieżone szczyty gór. A gdzie gorące piaski Korath?

Korath, to pustynia zwana również Patelnią, która leży na dalekim południu w Nilfgaardzie. Jeśli czytaliście wiedźmińską sagę, pewnie pamiętacie, że Ciri udało się przebyć to niegościnne miejsce po tym, jak została tam przeniesiona przez Portal Benaventa.

– Zewsząd otaczała ją kamienista, szaroczerwona, pocię­ta jarami i uskokami równina, gdzieniegdzie wypiętrzają­ca się kopcami kamieni lub ogromnymi głazami o dziwa­cznych kształtach. Nad równiną, wysoko, wisiało wielkie, złote, rozpalone słońce, żółcące całe niebo, zniekształcają­ce widoczność oślepiającym blaskiem i drganiem powietrza – pisał Andrzej Sapkowski o Korath.

Zastanawiacie się, jak wyglądałaby Patelnia w świecie gry? Zobaczcie zatem, co stworzył artysta i grafik Krzysztof Teper! Do wizualizacji Korath wykorzystał Unreal Engine 4.

Zawsze nieco ubolewałem nad faktem, że ta lokacja nie pojawiła się w żadnej z gier w uniwersum Wiedźmina. Już parę lat temu chciałem to delikatnie zasugerować CDPR, ale jakoś nie było ku temu okazji. Z początkiem tego roku zacząłem prace nad moją wizualizacją Korathu (a raczej jego skraju, masywu Tir Tochair). Była to długa i kręta droga ale w końcu udało się to zrealizować – pisał Teper na forum CD Projekt RED.

Korath – piękna wizja Krzysztofa Tepera


Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

5 Shares
Share5
+1
Tweet