Pierwsze recenzje DriveClub już w sieci. Dla niektórych to zwykły średniak

Embargo na recenzje tytułu od Evolution Studios właśnie minęło.

Po internecie rozsypały się zatem liczne oceny DriveClub. Nie wszystkim tytuł przypadł do gustu. Recenzenci co prawda zachwycają się niezwykłymi detalami, wspaniałym uczuciem prędkości oraz funkcjami sieciowymi.

Jako minusy wskazywano zazwyczaj ubogi tryb dla pojedynczego gracza, nijakie zniszczenia aut oraz eurocentryczną listę samochodów.

Średnia z 22 recenzji, które zebrał serwis GameRankings, wynosi 74/100. Zatem zwykły średniak? Najniższe noty wystawiły takie serwisy, jak Hardcore Gamer (2.5/5), Eurogamer (6/10) czy GameSpot (5/10). Ten ostatni pisze o DriveClub wprost: Mdła atmosfera, mdła prezentacja, mdłe wszystko. Za plus uznając piękne samochody na pięknych trasach.

Na drugim krańcu mamy jednak wysokie oceny od serwisów VideoGamer (8/10) czy IGN (7.9/10). Warto zatem kupować DriveClub? Całe szczęście w dniu premiery wyścigów – czyli 8 października – dostaniemy również darmową, okrojoną wersję gry (w ramach PS Plus na październik), zatem każdy będzie mógł przekonać się o grywalności tytułu na własnej skórze. Przypominamy też, że za zamówienie przedpremierowe dostaniemy mały prezent.

Recenzje i oceny DriveClub na PS4

  • Metro GameCentral – 5/10
  • GamesBeat – 8/10
  • Hardcore Gamer – 2.5/5
  • Game Revolution – 3/5
  • TheSixthAxis – 8/10
  • ZTGD – 8/10
  • Digital Spy – 4/5
  • Playstation Universe – 9.5/10
  • PlayStation LifeStyle – 7.5/10
  • Gaming Age – ocena -A
  • GameTrailers – 8.6/10
  • VideoGamer – 8/10
  • USgamer – 3.5/5
  • Joystiq – 3/5
  • Destructoid – 7.5/10
  • Game Informer – 7.75/10
  • GameSpot – 5/10
  • Eurogamer – 6/10
  • GamesRadar – 4/5
  • IGN – 7.9/10
  • GamingTrend – 9/10
  • Polygon – 7.5/10
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet