Patch 1.12 do Wiedźmina 3 – nowe funkcje, czy tylko naprawa błędów?

CD Projekt RED pracuje nad kolejną aktualizacją Dzikiego Gonu i powolutku docierają do nas pierwsze szczegóły.

Patch 1.12 do Wiedźmina 3 powinien zostać udostępniony graczom do końca tego roku – zapewniał ostatnio Marcin Momot. Teraz przedstawiciel polskiego studia ma dla nas kolejną, małą wiadomość.

Skoro potwierdzono prace nad patchem 1.12, pewnie chcielibyście wiedzieć, co też się w nim znajdzie. Na listę zmian jeszcze za wcześnie, lecz już teraz możemy stwierdzić, że nie znajdziemy na niej nowych funkcji. Przynajmniej obecnie takie są plany.

Jeden z graczy zapytał Marcina Momota poprzez serwis Twitter, czy powinniśmy się spodziewać po nadchodzącej aktualizacji nowych funkcji, czy raczej poprawiania błędów. Marcin Momot na to: Tym razem wszystko będzie się kręciło wokół poprawek.

Czekamy zatem na konkretną datę premiery patcha 1.12 do Wiedźmina 3 oraz szczegółową listę zmian.

Przedstawiciel CD Projekt RED wspomniał również w innej odpowiedzi, że póki co, nie ma dla nas żadnych wiadomości odnośnie możliwego wsparcia DirectX 12 dla Wiedźmina 3.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.12
Wiedźmin 3: Dziki Gon – patch 1.12
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

39 Shares
Share39
+1
Tweet