Nowy patch do AC: Unity poprawił płynność? Wersja na PS4 prawie dorównuje XOne

Zobaczcie, jak czwarta aktualizacja walczy z wydajnością.

Patch 4 do Assassin’s Creed: Unity wniósł do rozgrywki sporo poprawek, lecz jego głównym zadaniem było podciągnięcie fps-ów do przyzwoitej granicy, czyli obiecanych na konsolach nowej generacji 30 klatek na sekundę.

Ubisoft osiągnął zamierzony cel? Postanowili to sprawdzić specjaliści z Digital Foundry, porównując płynność Unity na PlayStation 4 z płynnością gry na Xboksie One.

Jak wynika z przeprowadzonych testów, to wersja na PS4 zyskuje najwięcej na nowej aktualizacji, choć również w przypadku edycji na konsolę Microsoftu można zauważyć poprawę wydajności.

Niestety, nadal nie możemy mówić o stabilnych 30 fps-ach. Na PlayStation 4 łatka dodała od 2 do 5 klatek, choć jest to widoczne jedynie w niektórych scenach. Jeśli na ekranie za dużo się dzieje, płynność potrafi zanurkować w okolice 20 fps-ów, a nawet niżej.

Najważniejszy wniosek z testów Digital Foundry jest taki, że edycja gry na PS4 zbliżyła się wydajnością do wersji z Xbox One.

Gracze oczywiście zaczęli się zastanawiać, w jaki sposób uzyskano większą płynność. Patch 4 – ważący 6,7 GB – wymieniał przecież tekstury części świata i modyfikował to, co już w nim widzieliśmy. Dostaliśmy zatem np. tekstury gorszej jakości czy mniej szczegółów? Digital Foundry nic takiego nie zauważa. A Wy?

Porównanie płynności po instalacji czwartego patcha. PS4 vs Xbox One

Płynność AC: Unity na PS4. Patch 4 vs Patch 3

Płynność AC: Unity na Xbox One. Patch 4 vs Patch 1

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

3 Shares
Share3
+1
Tweet