Jaka rozdzielczość oraz płynność w Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolach nowej generacji?

Głos w sprawie zabrał Grzegorz Mocarski, główny programista tytułu.

CD Projekt RED musiał niedawno uspokajać fanów Wiedźmina tłumacząc, że nie obniży standardów. Wszystko przez ostatnie screeny z gry, które niektórym fanom przygód Geralta wydały się – mówiąc delikatnie – wątpliwej jakości.

Gracze zastanawiają się również, czy Wiedźmin 3: Dziki Gon pójdzie na konsolach nowej generacji (PS4, Xbox One) w rozdzielczości 1080p. Co z płynnością? Serwis GamingBolt próbował wycisnąć jakieś informacje na ten temat od Grzegorza Mocarskiego, głównego programisty nowych przygód Białego Wilka.

W tej chwili nie mogę mówić o rozdzielczości – ucina Mocarski. Obiecuje jednak: Robimy wszystko co w naszej mocy, aby upewnić się, że jakość jest tak wysoka, jak to tylko możliwe, najwyższa jaką można osiągnąć.

Jeśli chodzi o liczbę klatek na sekundę, programista powiedział, że zespół wciąż pracuje nad optymalizacją: Zobaczymy, co uda nam się uzyskać. Miejmy nadzieję, że wkrótce karty zostaną odkryte. Na pewno Was o tym poinformujemy…

Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje w lutym 2015 roku w Xbox One, PS4 oraz PC.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

4 Shares
Share4
+1
Tweet