Dying Light: The Following bez rozdzielczości Full HD na Xboksach

Deweloperzy celują w jak najlepszą płynność rozgrywki.

W rozmowie z serwisem Gamingbolt Tymon Smektała – producent Dying Light: The Following – powiedział, że grający na konsoli Xbox One będą musieli zadowolić się rozdzielczością 1536×1080, podczas gdy wersja na PlayStation 4 oferować będzie zwyczajowe 1920×1080. Wytłumaczył ten fakt stwierdzeniem, że płynniejsza rozgrywka jest ważniejsza niż wyższa rozdzielczość. Deweloper dodał też, że majsterkują przy technologii DirectX 12, ale póki co priorytetem jest dopięcie na ostatni guzik prac nad dodatkiem. Dopiero gdy projekt zostanie już ukończony, ekipa z Techlandu wróci do grzebania w DX12.

Dying Light: The Following zagramy już 9 lutego. Oferować będzie nie tylko nowy teren i fabułę, ulepszone względem podstawki animacje twarzy, efekty oświetlenia czy tekstury, ale też zupełnie nowe mechaniki gry.

Sprawdziliśmy już dodatek przed premierą (w wersji PC) i jeśli chcecie poznać naszą opinię na jego temat, wystarczy kliknąć tutaj.

Dawid Kozłowski

Dawid Kozłowski

Zadeklarowany pecetowiec. Gra we wszystko, co mu wpadnie w ręce, choć brakuje mu bardziej oldschoolowych i oryginalnych tytułów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet