Wymagania sprzętowe Gears of War 4 i świetny nowy gameplay
Mocny komputer będzie potrzebny do Gears of War 4 w wersji na PC.
Przy okazji Gamescomu producent gry Gears of War 4 podał wymagania sprzętowe dotyczące produkcji. W minimalnej specyfikacji dowiadujemy się o procesorze Intel i5 3470 z częstotliwością 3.0 Ghz.
Potrzebna będzie także karta graficzna GeForce 750 Ti z 2 GB RAM oraz 8 GB RAM jeśli chodzi o pamięć. Jak przedstawia się reszta wymagań, czyli rekomendowane oraz tak zwane idealne? Zerknijcie na grafikę poniżej, która wszystko wyjaśnia.
Przy okazji Gamescomy pokazany został także około 10-minuty gameplay prosto z gry. Materiał został zapisany w rozdzielczości 4K, więc tym bardziej warto na niego zwrócić uwagę.
Gears of War 4 – powrót Marcusa Fenixa
Redakcja serwisu IGN miała okazję szczegółowo zapoznać się Gears of War 4 i przygotowała nowy zapis z rozgrywki. Jest on naprawdę zaskakujący, a to dlatego, że pojawia się w nim Marcus Fenix – główny bohater poprzednich odsłon. Do tej pory wiedzieliśmy, że pierwsze skrzypce w czwartej odsłonie Gearsów zagra jego syn. Teraz jednak okazuje się, że również sam Marcus będzie miał swój epizod. Co prawda starszy z Fenixów jest na materiale tylko wsparciem dla młodego (gramy tutaj JD Fenixem), to oczywiście trudno wykluczyć, czy przypadkiem nie odegra bardziej znaczącej roli.
Zerknijcie na poniższy materiał od IGN i dajcie koniecznie znać, co sądzicie o nadchodzących Gears of War 4.
Gears of War 4 na PC – ekskluzywne cechy wersji na Windows 10
Amerykański producent podał właśnie kilka interesujących nowości związanych z Gears of War 4 na PC z Windows 10. Gra będzie korzystać z opcji cross buy, zatem jeśli kupicie ją na Xboksa One, będzie również działać na komputerach z najnowszym systemem operacyjnym Microsoftu. Mike Rayner, który jest dyrektorem technicznym w The Coalition – studiu producenckim Gears of War 4, podzielił się kilkoma informacjami na temat gry w wersji na PC. Oto one w pigułce:
– dynamiczna zmiana rozdzielczości (gra będzie wspierać różne rozdzielczości nawet z dynamicznym polem zmiany kąta widzenia),
– podniesienie rozdzielczości tekstur (do 4K w przypadku niektórych wybranych grup tekstur),
– tryb benchmark pozwalający sprawdzić wydajność komputera na podstawie gry Gears of War 4,
– możliwość pełnego wsparcia dla myszki i klawiatury z mapowaniem klawiszy (włącznie z chowaniem się za osłonami, bieganiem i turlaniem),
– więcej znacznie bardziej wszechstronnych ustawień wideo.
To jednak nie wszystko. Kampania w trybie dla pojedynczego gracza w Gears of War 4 na Xbox One będzie działać w 30 klatkach na sekundę. Rayner wyjawia, że w przypadku wersji na komputery, gracze będą mieli odblokowaną opcję, w której będzie można osiągnąć wyższy wynik – zarówno dla trybu kampanii jak i sieciowego multi.