World of Tanks na PS4. Jaka płynność i rozdzielczość?
[caption id="attachment_34002" align="aligncenter" width="1300"] World of Tanks[/caption]
Szykuje się prawdziwa uczta dla wszystkich posiadaczy PlayStation 4, którzy marzą o karierze czołgisty.
W zeszłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że World of Tanks wyląduje na PS4, wykorzysta możliwości pada konsoli i nie będzie wymagać abonamentu PS Plus, by zagrać online. Teraz dochodzą do tego kolejne dobre wieści, prosto z targów w Tokyo.
Odpalając World of Tanks na PlayStation 4 zobaczymy rozdzielczość 1080p oraz płynność na poziomie 60 klatek na sekundę - wyjawili twórcy serwisowi DualShockers. Co więcej, wersja gry na konsole Sony będzie pod względem graficznym bardziej wyrafinowana niż edycja na PC. Deweloper tłumaczy, że w przypadku blaszaków trzeba myśleć o wielu specyfikacjach sprzętowych, pod którymi gra powinna dobrze się sprawować, a około 60-70 procent pecetowców uruchamia World of Tanks na niskich bądź średnich ustawieniach.
W przypadku konsoli mamy jedną konfigurację, która zostanie wykorzystana, by tytuł wyglądał przepięknie. Już na starcie dostaniemy zmienne warunki pogodowe, mapy i czołgi w wysokiej rozdzielczości czy walki w nocy.
Na koniec deweloper wspomniał, że pod względem wizualnym World of Tanks wygląda prawie tak samo, jeśli by porównać wersje gry na PS4 i Xboksa One.