Fani Wiedźmina, oto pierwsze fragmenty rozgrywki z nowej przygody Geralta!
W końcu możemy zobaczyć, jak wygląda w ruchu oczekiwany Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka. Autorzy moda/dodatku opowiadają również o procesie produkcji oraz tym, z jakimi przeciwnościami technicznymi muszą się zmagać.
Blisko miesiąc temu ekipa odpowiedzialna za projekt Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka obiecała, że niedługo ujrzymy pierwsze ruchome sceny z nadchodzącej przygody Geralta. Słowa dotrzymało i owe wkrótce w końcu nadeszło!
Poniżej znajdziecie materiał nagrany we współpracy z kanałem YouTube TVGRYpl, gdzie twórcy Pożegnania Białego Wilka nie tylko pokazują efekty swojej pracy, lecz jeszcze ciekawie o niej opowiadają.
Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka ładniejszy niż Wiedźmin 2
Przypominamy, że choć Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka przedstawia historię, która wydarzy się po Wiedźminie 3 wraz z wszystkimi dodatkami, to jest tworzony na silniku Wiedźmina 2. Powód jest prosty – trzecia część nie posiada odpowiednich narzędzi modderskich by tworzyć własne lokacje i zadania.
Możemy jednak spodziewać w Pożegnaniu Białego Wilka lepszych doznać wizualnych niż w podstawowym Wiedźminie 2. Na pytanie fana “W jakim stopniu przebudowaliście podstawową grafikę Wiedźmina 2 ?” autorzy projektu odpowiadają: W dużym stopniu, z Wiedźmina 2 zostało bardzo niewiele.
Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka będzie modem do Wiedźmina 2, który pobierzemy za darmo. Nie liczcie też, że mod/dodatek pojawi się na konsolach. Niestety, nasza modyfikacja będzie dostępna tylko na PC. Nie mamy żadnych możliwości, żeby stworzyć naszą przygodę na konsole – podkreśla ekipa odpowiedzialna za projekt.
Pożegnanie Białego Wilka to całkowicie autorska historia będąca epilogiem dla sagi wiedźmińskiej. Główną osią fabularną jest tutaj wesele Geralta i Yennefer.