Wiedźmin i Cyberpunk – CD Projekt chce, by marki stały się wieczne
Wiedźmin to niewątpliwa chluba polskiej branży gier i dużo na to wskazuje, że Cyberpunk 2077 pokaże jeszcze wyższy poziom wykonania. CD Projekt ma ogromne plany wobec obu marek.
Adam Kiciński, prezes spółki CD Projekt, podczas konferencji WallStreet 23 w Karpaczu dał światu do zrozumienia, że Wiedźmin i Cyberpunk to bardzo inwestycja na lata.
– Jeżeli chodzi o długofalowe cele, to chcemy rosnąć. Jesteśmy nienasyceni jeżeli chodzi o sukces. Na co dzień raczej jesteśmy mniej niż bardziej zadowoleni. Chcielibyśmy się cały czas rozwijać w dotychczasowym tempie. Chcemy robić więcej gier, ale tak samo dobrych. Chcemy też, żeby nasze marki – “Wiedźmin” i “Cyberpunk” – stały się wieczne. To ogromna ambicja. Chcemy, żeby to były marki takie jak amerykańskie, które funkcjonują przez pokolenia, nie starzeją się i wchodzą na stałe do popkultury. To z biznesowego punktu widzenia solidna podstawa na przyszłość – powiedział Adam Kiciński w rozmowie z serwisem Bankier.pl.
Takie słowa dobrze wróżą na przyszłość, zwłaszcza dla fanów Wiedźmina, którzy czekają na kolejną dużą odsłonę serii. Jeśli CD Projekt chce, by marka stała się wieczna, z pewnością zafunduje nam oczekiwanego Wiedźmina 4 (nazwa umowna).
Póki co, studio CD Projekt RED zajęte jest produkcją Cyberpunk 2077 i jak wiemy, tytuł będzie pokazywany na targach E3 2019. Niestety, choć pokaz będzie publiczny, to osoby odwiedzające imprezę nie będą mogły nagrywać rozgrywki, która nie zostanie również wrzucona do sieci przez samego dewelopera. Z pewnością jednak zobaczymy trailer oraz poznamy kolejne szczegóły dotyczące gry.