Nieoczekiwane problemy z Wiedźminem 3, CD Projekt RED obiecuje szybką interwencję
Deweloper postara się jak najszybciej wyeliminować problem.
W zeszłym tygodniu posiadacze PlayStation 4 Pro dostali oczekiwany patch do Wiedźmina 3, który przeniósł Geralta w rozdzielczość 4K.
Niestety okazuje się, że w przypadku niektórych graczy aktualizacja stała się przyczyną niemiłego problemu. Po instalacji łatki Wiedźmin 3: Dziki Gon lubi się zawieszać, więc zamiast spokojnego grania jest ciągłe resetowanie konsoli.
CD Projekt RED przekazuje na łamach brytyjskiego Eurogamera, że zdaje sobie sprawę z problemów, z którymi borykają się niektórzy użytkownicy po wprowadzeniu patcha dla PlayStation 4 Pro. Deweloper zaznacza, że postara się wszystko jak najszybciej naprawić.
Przypominamy, że wersja Wiedźmina 3 na PlayStation 4 Pro może pochwalić się lepszym filtrowaniem tekstur terenu oraz mniejszym aliasingiem. Mamy również rozdzielczość 4K, choć według wielu źródeł, nie jest to jakość natywna, lecz renderowanie szachownicowe. Jakby jednak nie było, teraz obraz jest bardziej wyrazisty, a tekstury jak żyleta na ekranach 4K.