Wiedźmin 3 patch 1.07. Nowa aktualizacja zamieni Geralta w przenośny sklep

Wiedźmin 3 patch 1.07. Nowa aktualizacja zamieni Geralta w przenośny sklep
Newsy PC PS4 XOne
[caption id="attachment_27970" align="aligncenter" width="1500"]Wiedźmin 3 Wiedźmin 3[/caption] Poznaliśmy szczegóły kolejnego patcha do Wiedźmina 3. Wprowadzone będzie kilka naprawdę ważnych zmian.
CD Projekt RED zapowiedziało, że wkrótce pojawi się nowy patch do Wiedźmina 3: Dziki Gon o numerze 1.07. Dzięki niemu gracze będą mogli zostawiać część ekwipunku w wybranych na mapie miejscach. To coś w rodzaju skrzyń z inwentarzem stosowanych w innych grach RPG. Ponadto składniki alchemiczne i rzemiosła nie będą już brane pod uwagę do wagi przedmiotów. Dzięki temu, będzie można mieć ich niezliczoną ilość. Co więcej, będzie można wybrać także różną mechanikę poruszania się postaci Geralta. Jak to ma działać? Szczegółów mamy dowiedzieć się niebawem. To jednak nie wszystko. Wszyscy gracze, którzy zgłębiają swoją wiedzę za pomocą książek w Wiedźminie 3, będą mieli ułatwione zadanie. Teraz te przeczytane książki, mają być zaznaczane na szaro. Najnowszy patch 1.07 do Wiedźmina 3: Dziki Gon ma ważyć dość sporo i jak zaznacza producent, jest dużo pracy nad nim. Z tego względu opóźnione zostanie wydanie darmowego DLC, które zwykle wprowadzało dodatkowe misje, czy przedmioty do zdobycia. Kolejne DLC mają się pojawiać dopiero od 13 lipca. A kiedy patch 1.07? CD Projekt RED na tę chwilę nie wyjawia. Patch 1.07 - lista zmian, udostępniona przez CD Projekt RED:
  • Nowy, alternatywny (opcjonalny) tryb responsywności poruszania się Geralta
  • Skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze. Lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie.
  • Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie będą już miały wagi.
  • Książki będą teraz umieszczane w specjalnej zakładce w ekwipunku, a pozycje przeczytane będą oznaczone graficznie.
  • Cała masa poprawek dotyczących zadań głównych oraz pobocznych
  • Rozmaite usprawnienia w zachowaniu konia
  • Dodano kilka metod sortowania przedmiotów w ekwipunku
  • Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
  • Usprawnienia dotyczące wydajności (efekty wizualne, cut-sceny, rozgrywka)
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie