Wiedźmin 3 bez głupich komentarzy Geralta, już w wersji next-gen
Next-genowa wersja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon jest już kompatybilna z modem, który znacznie poprawia immersję podczas grania. Chodzi o warstwę dźwiękową gry i komentarze Białego Wilka.
Projekt Immersive Sounds (Next Gen update) do Wiedźmin 3: Dziki Gon to obecnie najbardziej popularny mod wśród wiedźmińskiej społeczności serwisu Nexusmods. Jeśli go zainstalujesz, usłyszysz sporo zmian w grze.
Wiedźmin 3 next-gen dostaje Immersyjny Dźwięk. Czyli co?
Po pierwsze, mod usuwa większość (ale nie wszystkie) komentarze Geralta dotyczące pogody. Autor moda tłumaczy, że w szczególności usunął komentarze, które sprawiały, że Geralt brzmiał głupio. Chodzi o takie smaczki jak np. „Zaczyna padać”, pięć minut po tym, jak zaczęło padać.
Modyfikacja zajmuje się ponadto komentarzami Białego Wilka dotyczącymi iluzji. Nasz bohater nie będzie już o nich wspominał, zanim nie będziesz miał szansy ich odkryć. Skomentuje iluzję dopiero wtedy, gdy zbadasz ją wiedźmińskim zmysłem.
Dalej, mod redukuje jasne neonowe iskry, ikonę magicznego znaku i ryczące efekty dźwiękowe przy Miejscach Mocy. Jeśli aktywujemy takie miejsce, zobaczymy efekty, lecz nie tak “przeszkadzające” immersji jak wcześniej.
Ostatnia zmiana co prawda nie dotyczy konkretnie dźwięku, ale znalazła się w modzie i jest naprawdę ciekawa. Dotyczy ona zwiększenia odległości interakcji.
Nigdy nie mogłem porozmawiać z NPC po drugiej stronie lady lub stołu bez przejścia na drugą stronę lub wpadnięcia na bar / ladę. Zwiększyłem więc zakres zachęty do interakcji z 3,5 do 4,5 i teraz mogę. Jako efekt uboczny, ułatwia to plądrowanie trudno dostępnych skrzyń i skrzyń.
Nexusmods
Jeśli podoba się Wam opisany mod, wersję kompatybilną z next-genowym Wiedźminem 3 pobierzecie pod tym adresem.