VR Invaders – strzelanina w wirtualnej rzeczywistości z datą premiery

VR Invaders – strzelanina w wirtualnej rzeczywistości z datą premiery
Newsy PC

Walka z groźnym wirusem.

Międzynarodowy wydawca My.com ogłasza datę premiery pierwszej gry VR na PC w swoim portfolio. VR Invaders jest osadzoną w świecie sci-fi strzelaniną, której premiera na Steam VR będzie miała miejsce 15 grudnia.

W niedalekiej przyszłości wirtualna rzeczywistość stała się idealną ucieczką od codziennych problemów. Niektórzy ludzie spędzają w niej prawie cały swój czas, generując tym samym ogromny zysk dla korporacji. Aczkolwiek, nie każdy użytkownik jest zalogowany dobrowolnie, czasami nie może się odłączyć z powodu błędu lub wirusa. Aby chronić swoje zyski oraz ratować tych, którzy utknęli w wirtualnym świecie, korporacje wynajmują hackerów, zwanych „Diver”.

VR Invaders jest tworzone przez wewnętrzne studio My.com w oparciu o silnik Unreal Engine 4 i będzie kompatybilne z HTC Vive i Oculus Rift wraz z kontrolerami Touch. W VR Invaders gracze wejdą w rolę „nurka” (Diver), czyli członka specjalnej ekipy ratunkowej w wirtualnej rzeczywistości, pomagającej użytkownikom, którzy utknęli w VR.

Podczas rutynowej akcji ratunkowej oddział niespodziewanie atakują wygenerowane przez złośliwy program wirusowy drony. Zadaniem graczy będzie obrona przed dronami oraz pokonanie bossów, czyhających na końcu każdego z poziomów gry. Do obrony służy im wyrzutnia z trzema trybami ognia oraz tarcza energetyczna. Dodatkowo gracze mogą posługiwać się umiejętnościami specjalnymi, jak spowalnianie czasu, co będzie szczególnie przydatne w wygenerowanych przez wirus, krytycznych sytuacjach.

Główne funkcje gry przedstawione przez dewelopera:

  • Zanurz się w akcji – Angażująca historia z interesującymi postaciami, która rozwija się wraz z „nurkowaniem” w wirtualnej rzeczywistości w poszukiwaniu uwięzionego użytkownika oraz zwalczania nieprzewidywalnych skutków zakłócenia.
  • Szybka akcja – Gracz strzela z blastera oraz blokuje strzały za pomocą tarczy. Podstawowe mechaniki są proste do opanowania, ale wykorzystanie ich do maksimum przeciwko wszystkim zagrożeniom będzie stanowić nie lada wyzwanie.
  • Różnorodne poziomy – Rzeczywistość wirtualna jest ogromna. Gracz ujrzy diametralnie różne i wspaniałe lokacje, od klaustrofobicznych i ciemnych pomieszczeń, po niezwykle duże i jasne przestrzenie. Struktura lokacji ma wpływ na rozgrywkę.
  • Hordy droidów – Wrogowie są liczni zarówno w ilości, jak i rodzaju. Każdy z nich zachowuje się inaczej i wymaga zmiany taktyki walki. Na końcu każdego poziomu na graczy czeka także boss.
  • Spowolnienie czasu – Gracz może zatrzymać czas, gdy potrzebuje chwili wytchnienia. Ta umiejętność jest przydatna do zabicia wielu wrogów naraz, jak i sprawdzenia czy nikt nie atakuje nas z boku.
  • Wielofunkcyjny blaster – Gracz może zbierać ulepszenia z zabitych wrogów, aby tymczasowo zmienić tryb cybernetycznej broni na potężniejszy np. laser, miotacz plazmy lub podwójną wyrzutnię.
  • Różne tryby gry – Po ukończeniu poziomu w trybie fabularnym, gracz może rozegrać go ponownie w trybie rankingowym na jednym z trzech dostępnych poziomów trudności, aby uzyskać wysoki wynik i zostać najlepszym cybernetycznym nurkiem.

Źródło: materiał producenta

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie