The Last of Us na PS4 – czym różni się od wersji z PS3, co nowego zawiera i zamieszanie z klatkami na sekundę
Premiera The Last of Us: Remastered już za kilka dni, więc warto przyjrzeć się dokładniej, co zaoferuje nam odświeżona edycja tytułu na konsolę nowej generacji, czyli PS4.
Podczas wczorajszej konferencji Sony Computer Entertainment (SCE) podano w sumie na tacy wszystkie nowości, jakie zawiera poprawiona wersja gry. Dowiedzieliśmy się również, że oprócz dodatku Left Behind, który dostaniemy wraz z Remastered, producent szykuje kolejne DLC. Naughty Dog zapewnia, że będą one dostępne w opcji cross-buy, a ich premiera zaplanowana jest jeszcze na ten rok.
Przy okazji Sony ujawniło, że The Last of Us na PlayStation 3 rozeszło się w liczbie 7 mln egzemplarzy. Co zaoferuje nam wersja na PS4?
W zeszłym tygodniu prezentowaliśmy również screeny z The Last Of Us na PS4, które pokazywały m.in. szczegóły twarzy bohaterów. Trzeba przyznać, że naprawdę robiły wrażenie (do zobaczenia tutaj). Dzisiaj mamy dla Was sześć nowych zdjęć. Zapraszamy do galerii!
[gallery ids="7879,7880,7881,7882,7883,7884"]
- Rozdzielczość 1080p/60fps (w trybach single i mutli)
- Możliwość zablokowania płynności animacji na 30 fps
- 4 razy bardziej szczegółowe tekstury
- 2 razy bardziej szczegółowe cienie
- Efekty cząsteczkowe w wyższej rozdzielczości niż na PS3
- Refleksy świetlne jeszcze piękniejsze
- Brak streamowania tekstur
- Większa odległość doczytywania obiektów
- Lepszy LOD - level of detail (z ang. poziom szczegółów)
- Rozszerzone opcje audio
- Możliwość zamiany funkcji cyngli i gałek analogowych
- Wykorzystanie możliwości pada od PS4, czyli wsparcie dla touch pada, light bara i głośniczka DualShock 4
- Przerywniki filmowe z komentarzem Neila Druckmanna, Troya Bakera i Ashley Johnson
- Dodatek Left Behind i wyższe poziomy trudności będą dostępne od samego początku gry
The Last Of Us – porównanie grafiki z wersji PS3 i PS4