MindsEye na oficjalnym zwiastunie premierowym. Nie wszyscy są przekonani

Summer Game Fest 2025. Premierowy zwiastun MindsEye
Newsy PC PS5 Xbox Series

Już zaraz premiera gry MindsEye. Podczas pokazu IOI Interactive w ramach Summer Game Fest 2025 otrzymaliśmy nowy zwiastun rozgrywki.

Już za kilka dni na rynku zadebiutuje MindsEye, czyli nowa gra akcji od studia Build a Rocket Boy, kierowanego przez byłego producenta Rockstar Games, Lesliego Benziesa. Podczas pokazu IOI Showcase zaprezentowano obszerny gameplay, który ukazuje system walki, interfejs użytkownika, jazdę pojazdami oraz fragmenty otwartego świata. Wraz z wyciekiem 45-minutowego nagrania z rozgrywki na PlayStation 5, gracze mogą już wyrobić sobie pierwsze zdanie na temat tytułu. Nadal jednak nie wszyscy są szczególnie przekonani.

Summer Game Fest 2025: IOI Interactive. Zwiastun gry MindsEye

MindsEye łączy klasyczne strzelanie z perspektywą trzecioosobową w stylu GTA z mechanikami hakowania rodem z Watch Dogs, a do tego dodaje jeszcze cyberpunkowy klimat. Brzmi to wyśmienicie i ciekawie, jednakże według pierwszych opinii jest zupełnie odwrotnie. Zdaniem niektórych gra cierpi na brak tożsamości i wyrazistości. Walka wydaje się nijaka, a broń nie daje graczowi satysfakcji. Model jazdy, choć wizualnie jak najbardziej atrakcyjny, określany jest jako pływający. Podobnie jak w Watch Dogs 2.

A co ze światem gry? Na pierwszy rzut oka prezentuje się efektownie. Przy bliższym przyjrzeniu się wydaje się jednak nieco pusty i mało interaktywny. Tak właściwie to trudno określić, czym MindsEye tak naprawdę chce być. Futurystyczną przygodą pełną dynamicznej akcji? Cyberpunkowym sandboksem? Liniową grą narracyjną? Zdania są podzielone. Na pewno nie działa to na korzyść produkcji.

Ba, nie pomaga również fakt, że zaledwie tydzień przed debiutem z zespołu deweloperskiego odeszli CFO i główny radca prawny. Jedno jest pewne: czas pokaże. MindsEye debiutuje 10 czerwca na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Wtedy przekonamy się, czy będzie to pozytywne zaskoczenie, czy też kolejna nieudana próba podbicia rynku.

Źródło: IOI Interactive/Beebom

Wincenty Wawrzyniak
O autorze

Wincenty Wawrzyniak

Redaktor
Specjalista od Groznawstwa, który nie stroni od swoich ulubionych tytułów. Rzadko się do tego przyznaje, ale ma prawie 2000 godzin na liczniku w Path of Exile. Pozostałe dwa tytuły w jego świętej trójcy to Assassin’s Creed: Origins oraz Final Fantasy XV. Miłośnik RPG i hack’n’slash, dla którego najważniejsza jest dobra historia, a ściany tekstu są plusem. Po godzinach pisze do szuflady, pije niepokojąco duże ilości kawy i często wraca do swoich ulubionych seriali (o Hannibalu prawdopodobnie gadałby nawet w trumnie).
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie