Jesteś graczem albo streamujesz? Zarabiaj na swojej pasji z LeadStar

oto jak zarabiać na byciu streamerem
PG Exclusive Publicystyka

Słyszałeś o czymś takim jak partnerstwo reklamowe? Polega ono na promowaniu marek i ich produktów lub usług w Internecie, otrzymując za to prowizję. Możesz na przykład polecić swoim znajomym albo widzom monitor, o który tak często pytają, i na tym zarobić. Wystarczy wygenerować odpowiedni link afiliacyjny, właśnie w Programie Partnerskim LeadStar, podesłać go zainteresowanej osobie, a po dokonanym zakupie czekać już tylko na zarobioną prowizję.

LeadStar to nowoczesny i stale rozwijający się program partnerski. Od 2022 roku współpracują ze steamerami i pomagają im zarabiać na swojej pasji. Co oferują?

  • Dostęp do dziesiątek kampanii dla graczy w jednym miejscu,
  • narzędzia dedykowane na stream (overlay i gotowe banery reklamowe do użycia oraz chatbot z linkami afiliacyjnymi),
  • linki i banery wykorzystywane do promowania na social mediach (np. Twitterze, Instagramie, Facebooku, TikToku) czy komunikatorach (np. na Messengerze, Discordzie),
  • podgląd do szczegółowych statystyk działań,
  • kody rabatowe do sklepów,
  • możliwość nawiązania współpracy wizerunkowej z wybranymi markami.

Możliwości promowania kampanii reklamowych są setki i właściwie wszystko zależy od Twoich preferencji. Możesz to robić na małą skalę – polecając tylko swoim znajomym lub samodzielnie korzystając z dostępnych w LeadStar ofert – albo promując marki i ich produkty swojej społeczności, np. podczas streama czy w mediach społecznościowych.

Jak sami podkreślają: “Wydawców LeadStar ogranicza jedynie wyobraźnia. Zawsze chętnie wchodzimy w dialog i słuchamy ich potrzeb. Dzięki nim stale się rozwijamy i pomagamy setkom osób w osiągnięciu zamierzonych celów. Lubimy wyzwania, dlatego chętnie wysłuchamy także Twojego pomysłu na wypromowanie danej marki”.

Więcej informacji dla streamerów znajdziesz na stronie LeadStar w zakładce Streamer.

Jak to działa?

Program Partnerki LeadStar to, inaczej mówiąc, sieć afiliacyjna, która gromadzi w jednym miejscu setki kampanii reklamowych i umożliwia natychmiastową współpracę z reklamodawcami bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Nieważne więc, czy gromadzisz na streamie dużą publiczność, czy dopiero zaczynasz, a może jesteś tylko widzem lub po prostu graczem, ale świetnie znasz się na sprzęcie gamingowym i chciałbyś polecać go innym – LeadStar będzie Twoim pośrednikiem w drodze do zarobku na swojej pasji.

Promowanie produktów lub usług w LeadStar działa na zasadzie najmu powierzchni reklamowej i jest całkowicie legalne oraz bezpieczne. Nie musisz prowadzić żadnej działalności, wystarczy ukończone 18 lat. Zarabiać możesz w kilku modelach rozliczeniowych, w tym CPS (Cost per Sale) i CPA (Cost per Action), które są najpopularniejszymi modelami, rozliczanymi za konkretne efekty. W pierwszym otrzymasz prowizję za sprzedaż, w drugim za wykonanie określonej akcji, np. rejestracji nowego użytkownika do gry internetowej czy też aktywację danej usługi. LeadStar wychodzi także naprzeciw oczekiwaniom graczy i jest otwarte na współprace wizerunkowe – rozliczane w modelu FF (Flat Fee).

Zarobiona prowizja pojawi się w Panelu Partnera LeadStar (dostępnym po zalogowaniu na Twoje konto) – stamtąd wypłacisz ją na swoje konto bankowe, jeśli tylko uzbierasz na koncie min. 1 zł. Nie musisz pamiętać o wypłacie środków – LeadStar zrobi to za Ciebie na koniec każdego miesiąca. Zleci wypłatę i przekaże ją na podane w Panelu Partnera konto bankowe w ciągu 1 dnia roboczego. Jeżeli nie chcesz jednak czekać, zawsze możesz zlecić wypłatę wcześniej – kiedy tylko będziesz miał taką potrzebę. Dla niecierpliwych dostępna jest także opcja wypłat ekspresowych – kasa na koncie pojawi się wtedy jeszcze tego samego dnia co jej zlecenie! Inną możliwością jest wypłacenie zarobionej prowizji w postaci kart podarunkowych, np. do Google Play.  

Masz ciekawy pomysł lub pytania? Skontaktuj się za pomocą formularza kontaktowego, dostępnego na stronie głównej Programu Partnerskiego LeadStar.

Wiadomo oczywiście, że nie od razu Rzym zbudowano, dlatego na zadowalające efekty z promowania należy czasami poczekać. Wiele zależy od Twojego zaangażowania, a także dobrania odpowiedniej kampanii reklamowej i sposobu jej promowania. Jeżeli nie jesteś pewny, jak się za to zabrać, możesz śmiało skontaktować się z obsługą LeadStar. Program ten cechuje się profesjonalną obsługą klienta, która jest zawsze gotowa udzielić pomocy oraz wskazówek.

Zainteresowała Cię taka współpraca? Nie czekaj i zarejestruj się już teraz!

Źródło: Materiał sponsorowany LeadStar.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie