Kiosk The Daily Bugle stanął w Nowym Jorku. Kampania Spider-Man: Bez drogi do domu już na finiszu
Spider-Man: Bez drogi do domu ma naprawdę ciekawą kampanię promocyjną. W Nowym Jorku stanął kiosk z gazetą The Daily Bugle.
Nowojorscy fani Spider-Mana mogli się nieco zdziwić, gdy ujrzeli w mieście budkę z logo The Daily Bugle. W kiosku wystawiono egzemplarze gazety, widoczny był także plakat ze Spider-Manem jako wrogiem publicznym numer 1. Zobaczcie zresztą sami, jak prezentował się wspomniany kiosk:
Budka była oczywiście elementem kampanii reklamowej nadchodzącego filmu Spider-Man: Bez drogi do domu. Fani mogli tam otrzymać kolekcjonerski egzemplarz The Daily Bugle; w gazecie znajdowały się natomiast artykuły poświęcone wydarzeniom z poprzednich filmów o superbohaterze. Kiosk był wyłącznie jednodniową inicjatywą zaplanowaną na 10 grudnia.
Kampania najnowszego Spider-Mana powoli dobiega końca, nie da się jednak ukryć, że prezentuje się naprawdę ciekawie. Oprócz tradycyjnych plakatów czy zwiastunów mieliśmy już profil The Daily Bugle na TikToku, a także wspomniane kioski. Można wręcz uznać, że gazeta ze świata Spider-Mana przechodzi do świata realnego, co oryginalnie podkreśla motyw z multiwersum, który zobaczymy w nadchodzącym filmie.
Premiera nowego Spider-Mana już w tym tygodniu. Do polskich kin film wchodzi w piątek, 17 grudnia.