Skull & Bones — wymagania sprzętowe. Otwarta beta już w lutym

Skull & Bones - grafika
Newsy PC PS5 Xbox Series Xbox Series S

Gra Skull & Bones faktycznie wychodzi — co jest zaskakujące po latach przekładania daty premiery. Losy produkcji wreszcie znalazły się na odpowiednich torach, a tytuł zagości na rynku już niedługo. Tymczasem poznaliśmy wymagania sprzętowe gry, a także wiemy, kiedy wystartuje otwarta beta produkcji. Na podbój mórz i oceanów ruszymy już w przyszłym miesiącu.

Skull & Bones – wymagania sprzętowe gry

Niedawno gracze mieli okazję zapoznać się z grą Skull & Bones w formie zamkniętych beta-testów. Jako że do premiery coraz bliżej, twórcy postanowili podzielić się zaktualizowanymi wymaganiami sprzętowymi produkcji. W sieci pojawiła się dość szczegółowa rozpiska wyjaśniająca, jaki sprzęt będzie niezbędny do zabawy w określonych parametrach rozgrywki. O ile zabawa w niskiej jakości przy 1080p nie będzie wymagała potężnego peceta, to do grania w 4K niezbędny będzie konkretny sprzęt:

Skull & Bones - wymagania sprzętowe
Skull & Bones – wymagania sprzętowe

Jeżeli chodzi o 1080p/low przy 30 klatkach, to do zabawy wystarczy nam karta graficzna GTX 1060 lub Radeon RX 5500 XT. 4K i ustawienia ultra przy 60 klatkach na sekundę wymagać będzie natomiast mocnego RTX 3080 lub RX 6800 XT. Minimalne wymagania sprzętowe zakładają 8GB RAM, ale lepsza jakość i wydajność wymagać będzie 16GB pamięci operacyjnej.

Otwarta beta już w lutym i wsparcie po premierze

Jeżeli nie możecie doczekać się premiery, to ta poprzedzona zostanie otwartym dostępem do wersji beta. Grę przetestujemy przed debiutem od 8 do 11 lutego. Sama premiera gry będzie mieć miejsce 16 lutego na PC, PS5 i Xbox Series X|S. To jednak nie koniec ważnych informacji. Ubisoft zapowiedział, czego możemy spodziewać się w ciągu pierwszego roku od wydania.

A dziać się będzie naprawdę sporo. Regularne aktualizacje sezonowe będą dostarczać nowych kapitanów wraz z ich statkami, czy szeregu wyzwań sezonowych i innych aktywności. Rozgrywka ma być nieustannie wspierana i rozwijana, co z pewnością ucieszy fanów tak długo czekających na ten tytuł.

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie