Problemy z PlayStation 4. Sony pozbywa się ważnego błędu
[caption id="attachment_22632" align="aligncenter" width="1005"] DmC: Devil May Cry Definitive Edition[/caption]
Japoński producent w końcu przygotował rozwiązanie, które sprawia, że grafika na PlayStation 4 wygląda jeszcze lepiej.
Twórcy gier już wcześniej raportowali, że mają problem z filtrowaniem anizotropowym. Otóż w momencie jego włączenia, niektóre tekstury zaczęły dziwnie się rozmywać. Zwłaszcza te, które stanowią o podłożu na którym poruszają się postacie. Problem ten dotyczył przede wszystkim gier od twórców third party. Sony przygotowało więc kilka wskazówek na temat tego, jak poradzić sobie z błędem.
Pierwsze efekty już widać w niektórych grach. Dla przykładu w DmC: Devil May Cry Definitive Edition nie zobaczycie już płaskiego podłoża, ponieważ grafika zyskała nie tylko na szczegółach, ale i wyrazistości (screen powyżej).
Podobne problemy wytępują też w Mortal Kombat X oraz Dark Souls II: Scholar of the First Sin, ale ze względu na działania Sony, szybko powinno pojawić się rozwiązanie. Wystarczy poczekać na stosowny patch, który twórcy wydadzą w najbliższym czasie.