Polski Techland wyśmiewa akcję marketingową dodatku do Destiny

Polski Techland wyśmiewa akcję marketingową dodatku do Destiny
Newsy PC PS4 XOne
[caption id="attachment_27232" align="aligncenter" width="1024"]Dying Light Water Dying Light Water[/caption] Techland wpadł na genialny pomysł kontrakcji skierowanej w promocję dodatku do Destiny. Woda zamiast Red Bulla?
Bungie uruchomiło niedawno wraz z producentem Red Bulla promocję, w której gracze po zakupie puszki napoju otrzymają dostęp do nowego zadania w nadchodzącym we wrześniu dodatku do Destiny: The Taken King oraz możliwość szybszego levelowania postaci. Długo nie trzeba było czekać na sprzeciw graczy, którzy bardzo negatywnie wypowiadają się o promocji (zwłaszcza, że zbiegła się w czasie z ujawnieniem bardzo wysokiej ceny dodatku na poziomie 40 dolarów). Techland wpadł na pomysł, aby zrobić kontrakcję dla pomysłu marketingowego Bungie. Otóż opublikował u siebie na Twitterze grafikę, w której zachęca do picia zwykłej wody, wyliczając jej zalety (dobra dla zdrowia, darmowa, pozbawiona zbędnych cukrów). Co więcej, każdy kto zrobi sobie zdjęcie ze szklanką wody i wrzuci na Twittera z hashtagiem #DrinkRightDyingLight otrzyma darmowy kod na dodatkową broń. Która akcja bardziej Wam się podoba? Powyżej znajdziecie grafikę z akcji Techlandu, a poniżej Bungie. [caption id="attachment_27233" align="aligncenter" width="1280"]Red Bull Destiny Red Bull Destiny[/caption]
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie