Nowy samochód, broń, wybór map i wiele więcej. Zobaczcie atrakcje zmierzające do PUBG
Deweloperzy odpowiedzialni za Playerunknown’s Battlegrounds szykują ogromną aktualizację. Patch 12 do PUBG posiedzi na serwerze testowym nieco dłużej niż zwykłe aktualizacje, ponieważ twórcy chcą bardzo dokładnie przetestować zmiany w balansie broni.
Na oficjalnym forum strzelaniny pojawiły się szczegóły, jakie przyniesie ze sobą Patch 12 do PUBG.
Przygotujcie się na ogromną aktualizację! W końcu dodajemy kilka rzeczy, na które czekacie już od jakiegoś czasu: wybór mapy, naprawy błędów, ulepszenia na Miramar oraz zmiany w balansie broni. Ta ostatnia jest dla nas bardzo ważną zmianą, dlatego chcielibyśmy poświęcić jej trochę czasu i zrobić to jak należy. W związku z tym na ten moment planujemy, aby aktualizacja pojawiła się na serwerach testowych na trochę dłuższy czas niż zwykle. Zanim zmiany pojawią się na serwerach live chcielibyśmy poznać Wasze opinie i wprowadzić ewentualne ulepszenia – zaznaczają deweloperzy.
Rockstar aktualizuje GTA IV, lecz nie ma się z czego cieszyć. Gra wiele straciła, niewiele zyskała
Patch 12 do PUBG – aktualizacja – lista zmian
Balans broni i przedmiotów
Bronie
-
Karabiny szturmowe – dostosowano balans tak, aby żaden z nich nie był lepszy od pozostałych, a różne bronie można było wykorzystać z pożytkiem dla różnych sytuacji
-
Pistolet maszynowy – dostosowano je tak, aby były bardziej użyteczne w walce na krótkich dystansach
-
Strzelby – zwiększono obrażenia oraz zasięg broni
-
Pistolety
-
Zwiększono obrażenia zadane z broni P92, P1911, P18C, R1895, and R45
-
-
Strzelby
-
Zwiększono modyfikator do obrażeń kończyn
-
Lekko zmniejszono obrażenia z broni S686 i S1897
-
Zmniejszono rozrzut o 25%
-
Można założyć dławik na małego obrzyna
-
-
Pistolety maszynowe
-
Zwiększono modyfikator obrażeń kończyn
-
Lekko zwiększono obrażenia z broni Micro UZI, UMP i Vector
-
Zmniejszono odrzut pionowy we wszystkich karabinach szturmowych
-
Zmniejszono odrzut i drżenie podczas poruszania się
-
Zwiększono szybkość przełączania się na widok optyki
-
-
Karabiny szturmowe
-
Lekko zmniejszono obrażenia zadane z broni M16A4, SCAR-L, AUG i M416
-
Zwiększono czas przeładowania o 30% dla broni SCAR-L, M16A4 i M416
-
Zwiększono czas przeładowania o 10% dla broni AKM
-
Zwiększono odrzut pionowy/poziomy dla wszystkich karabinów szturmowych oprócz AKM
-
Zmniejszono wskaźnik powrotu odrzutu dla wszystkich karabinów szturmowych
-
Ujednolicono odrzut dla wszystkich karabinów szturmowych
-
Duże lunety (8x i większe) nie mogą być założone na AR
-
Dodano nowe animacje odrzutu dla wszystkich karabinów
-
-
Karabiny wyborowe
-
Zwiększono modyfikator obrażeń głowy/torsu/kończyn
-
Zmniejszono obrażenia zadawane z broni SKS
-
Nieco zwiększono obrażenia zadawane przez VSS i Mini14
-
Zwiększono odrzut pionowy i poziomy dla wszystkich karabinów wyborowych
-
Zmniejszono wskaźnik powrotu odrzutu dla wszystkich karabinów wyborowych
-
Dodano nowe animacje odrzutu dla wszystkich karabinów wyborowych
-
-
Inne bronie
-
Lekko zwiększono obrażenia zadawane z broni DP28 i M249
-
Duże lunety (8x i większe) nie mogą być założone na LMG (DP28, M249)
-
-
Zwiększono prędkość przeładowania kuszy do 3,5 sekundy
We wszystkich broniach podkręcono drżenie podczas celowania (nieznacznie zwiększono ruch z boku na bok). Jest bardziej wyraźne podczas wstrzymywania oddechu.
-
Możliwość zmniejszenia kołysania dzięki użyciu podbródka
Broń miotana
-
Granat odłamkowy
-
Zwiększono obrażenia oraz dodano nowe efekty i animacje
-
Dostosowano efekt obrażeń, które będą zależeć od wybuchu, a nie od uderzenia granatu. (Wcześniej obrażenia zadane granatem zależały w dużym stopniu od upadku, a nie od odłamków/wybuchu). Od teraz granat nie będzie odrzucał postaci, a jedynie zadawał im obrażenia
-
-
Zmiany w wadze wszystkich broni miotanych
-
Granat odłamkowy: zwiększono z 12 do 18
-
Koktajl Mołotowa: Zmniejszono z 18 do 16
-
Granat dymny: Zmniejszono z 16 do 14
-
Granat ogłuszający: Zmniejszono z 14 do 12
-
Ruch postaci
-
Lekko zmniejszono prędkość ruchu postaci podczas trzymania snajperek, LMG (M249, DP28) i strzelb. Wyposażenie broni wpływa na szybkość sprintu i normalnego ruchu
-
Usunięto pierwsze opóźnienie strzału, gdy postać nie biegnie sprintem
-
Usunięto efekt spowalniający gracza podczas przeładowywania jeśli włączony był przed strzałem widok optyki
-
Drgania kamery po strzale zależą teraz od wielkości otrzymanych obrażeń
Balans innych przedmiotów
-
Hełm level 3 będzie dostępny tylko w zrzutach (100% szans na zdobycie)
-
Wszystkie magazynki SR quickdraw od teraz dostępne tylko w zrzutach
-
Zredukowano ilość powiększonych magazynków quickdraw dla karabinów szturmowych
-
Karabiny wyborowe mogą także używać dodatków do karabinów szturmowych
-
Strzykawka z adrenaliną będzie się teraz spawnować na mapie, aczkolwiek rzadko
-
Zmniejszono czas używania strzykawki z 8 do 6 sekund.
Gameplay
Równocześnie z wprowadzeniem zmian w balansie, dodajemy również nową broń i pojazd dla Miramar oraz sporo nowych dodatków do broni.
Dodano nową broń SLR
-
Będzie dostępna na całej mapie. SLR jest karabinem wyborowym z magazynkiem na 10 naboi 7.62mm (powiększone magazynki mieszczą 20 kul).
-
SLR ma większą moc niż SKS i ma większy odrzut, a jego kontrola jest kluczem do osiągnięcia zamierzonego efektu.
Nowy pojazd
Mirado jest klasycznym muscle car: szybki, czteroosobowy sedan pojawi się tylko na Miramar. Pojazd do znalezienia w okolicach śródmieścia i głównych ulic miast.
Mirado jest zupełnie inne niż reszta pojazdów na Miramar. Van jest wytrzymały, ale powolny i kiepski na drogach terenowych, w przeciwieństwie do Pickupa, który świetnie sobie na nich radzi. Mirado natomiast jest najszybszym sposobem na dotarcie do celu.
Nowe dodatki
-
Kaczy dziób do strzelb (S1897, S12K). Zmniejsza pionowe rozproszenie i zwiększa poziome
-
Pasuje do: S1897, S12K
-
-
Lekki uchwyt- zmniejsza czas powrotu odrzutu, zwiększając przy tym odrzut pionowy/poziomy
-
Podkładka pod kciuk – zmniejsza odrzut w pionie, zwiększając odrzut w poziomie. Zmniejsza również czas powrotu broni do pierwotnego położenia po strzale
-
Half grip- zmniejsza odrzut w pionie/poziomie i czas powrotu
-
Luneta 3x- 3-krotne powiększenie z podświetlaną siatką (można znaleźć na całej mapie).
-
Luneta 6x- zmienne powiększenie 3x-6x (trudne do znalezienia).
Można zmienić styl i kolor siatki red dot, holo i 2x używając klawiszy zerowania (Domyślnie Page up/ Page Down).
Łodzie i dodatki
-
Po zniszczeniu łódź zatonie
-
Dla zmniejszenia skuteczności ukrywania się pod wodą, wprowadzono kilka zmian w sposobie pływania
-
Zmniejszono maksymalny czas zanurzenia z 35 do 15 sekund
-
Zwiększono ilość obrażeń z 4 do 10 na sekundę, po zużyciu całego powietrze pod wodą)
-
Wybór mapy i główne menu
-
Aby zagwarantować sobie rozgrywkę na konkretnej mapie należy zaznaczyć ją w menu
-
Po wybraniu więcej niż jednej mapy, gracz będzie losowo dodawany do jednej z nich
-
Jak już wcześniej wspominaliśmy, wygląd tego dodatku może się zmienić w przyszłości. Ulepszono również interfejs o tryb zespołów i wybór perspektywy. Tylko dowódca zespołu może dokonać takiego wyboru
Ustawienia
-
Dodano opcje dostosowania pionowej czułości myszy
-
Dodano opcję zmiany skrótu klawisza do raportowania gracza podczas obserwowania (klawisz R)
Świat
Wprowadzono ulepszenia na Miramar:
-
Zwiększono rozmiar oazy oraz dodano więcej budynków w okolicy
-
Dodano dodatkowe miejsca/gospodarstwa w pobliżu miast
-
Zmniejszono liczbę budynków w niektórych miastach
-
Usunięto obiekty krajobrazowe dla miast i wsi, które przeszkadzały w walce
-
Dodano więcej obiektów, za którymi można się schować (drzewa, skały)
-
Uproszczono pomieszczenia niektórych budynków
Naprawy błędów
-
Zmniejszono kolizję motocykla podczas uderzania w niektóre miejsca, czy pojazdy
-
Naprawiono problem związany z brakiem możliwości zeskoczenia z motocyklu, gdy ten się przewrócił
-
Naprawiono błąd związany z wystrzelonymi łuskami podążającymi za strzelcem
-
Naprawiono licznik czasu dla ostatniej niebieskiej strefy
-
Naprawiono problem związany z wyciszaniem efektów dźwiękowych niebieskiej strefy, dla gracza, który ponownie podłączył się do gry
-
Naprawiono błąd kamery w szkole na Miramar (obserwowanie przez sufit)
-
Naprawiono niektóre problemy terenu na Erangel i Miramar (powodujące dziwne kolizje)
-
Zlikwidowano dziwne, pomarańczowe efekty świetlne pojawiające się na Erangel
-
Naprawiono błąd związany z łuskami i modelami postaci
-
Rozwiązano problem dziwnych dźwięków słyszanych na drewnianych podłogach
-
Naprawiono błąd, który powodował, że postać podczas czołgania “wbijała się” w ziemię
-
Naprawiono błąd ograniczający ruch postaci po użyciu emotek i wyskakującego okienka w tym samym czasie
-
Skorygowano tekst pojawiający się na UMP (skrzynia Equinox). Zmieniono z 45 ACP na 9mm. Dzięki za szybką reakcje w tym temacie- memy nam pomogły!
-
Zsynchronizowano moment włożenia magazynka z uzupełnieniem amunicji w broni