Duża aktualizacja wpada do Destiny 2. Oto kompletna lista zmian i trailer
Marcowy update Destiny 2 wylądował na serwerach. Jeśli nie ogarniacie, co konkretnie ze sobą przynosi, zapraszamy do czytania i oglądania.
Aktualizacja oznaczona numerkiem 1.1.4 wprowadza szereg kluczowych zmian w sposobie funkcjonowania Destiny 2, usprawniając również PvP czy dodając unikatowe nagrody za uczestnictwo w Nocnych Szturmach.
Na graczy czeka odświeżona, zmieniająca się co tydzień lista gier Tygla, która składa się z trybów Żelazna Chorągiew (6 na 6), Jatki i Jazgotu. Oprócz tego twórcy podkręcili tempo gry poprzez skrócenie czasu ładowania się Superzdolności, zwiększenie mocy poszczególnych broni, przyspieszenie prędkości poruszania się postaci czy częściej wypadające łupy… I wiele więcej!
Pełną listę zmian dla patcha 1.1.4 do Destiny 2 oraz polski zwiastun aktualizacji znajdziecie poniżej.
Patch 1.1.4 do Destiny 2 – trailer:
Patch 1.1.4 do Destiny 2 – lista zmian:
Szturmy
- Unikalne nagrody w nocnych szturmach
- Wśród nagród znajdują się legendarne bronie i egzotyczne akcesoria
- Zwiększenie prawdopodobieństwa zdobycia broni po osiągnięciu progów punktowych
- Mniejsza powtarzalność szturmów
- Jeden szturm nie będzie pojawiał się w playlistach dwa razy pod rząd
- Karta wyzwania
- Zwiększono maksymalną karę do mocy z 40 do 45
- Naprawiono problem, przez który „Drzewo prawdopodobieństwa” nie kończyło się natychmiast po śmierci Valusa Thuuna, jeśli został zabity bardzo szybko
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom dotarcie do potyczki z bossem w „Świecie ogrodów”
- Naprawiono problem, przez który nie przyznawano punktów za zniszczenie pojazdów
- Naprawiono problem z przyznawaniem punktów za kule w obszarach publicznych
Inne
- Mniej dublowania przedmiotów egzotycznych
- Stworzono zabezpieczenia przed tworzeniem kolejnych duplikatów przedmiotów egzotycznych z egzotycznych engramów
- Naprawiono błąd z niewłaściwym wyświetlaniem śledzonych statystyk przez niektóre emblematy
- Soczewka Prometeusza poprawnie pojawia się w kolekcji broni egzotycznych graczy, którzy nie posiadają Klątwy Ozyrysa i zdobyli przedmiot od Xûra
- Zmniejszono czas interakcji z nadajnikami patrolowymi i totemami aktywności z trzech do jednej sekundy
- Naprawiono błąd, przez który zastosowanie lub podgląd barw na przedmiocie powodował powrót do pierwszej strony z barwami
Sandbox
Broń
- Karabiny pulsacyjne
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich karabinów pulsacyjnych o 16%
- Zwiększono szybkostrzelność przystosowanych i potężnych karabinów pulsacyjnych
- Przystosowane: z 360 do 390 pocisków na minutę (+8,3%)
- Potężne: z 320 do 340 pocisków na minutę (+6,3%)
- Zwiększono obrażenia bazowe przystosowanych, potężnych i szybkostrzelnych karabinów pulsacyjnych
- Przystosowane: z 14,5 do 16 (+10,3%)
- Potężne: z 16 do 18 (+12,5%)
- Szybkostrzelne: z 12 do 12.5 (+4,2%)
- Zwiększono mnożnik precyzji lekkich karabinów pulsacyjnych z 1,5x do 1,6x (+6,7%)
- Zmniejszono mnożnik precyzji przystosowanych karabinów pulsacyjnych z 1,55x do 1,475 (-5,8%)
- Uwaga od projektantów: Biorąc pod uwagę powyższe wzmocnienia obrażeń bazowych i szybkostrzelności, uszkodzenia precyzyjne pozostaną na poziomie podobnym do dotychczasowego. Większość wzmocnień będzie dotyczyć trafień w korpus, ale ogólny poziom obrażeń precyzyjnych pozostanie na podobnym poziomie.
- Karabiny zwiadowcze
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich karabinów zwiadowczych o 15%
- Zwiększono obrażenia bazowe potężnych karabinów zwiadowczych z 37 do 40 (+8,1%)
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich karabinów zwiadowczych o 15%
- Rewolwery
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich rewolwerów o 15%
- Rewolwery precyzyjne zadają 0,1x więcej obrażeń precyzyjnych, wzrost z 1,5x do 1,6x (+6,6%)
- Poprawiono celność strzałów bez celowania przy użyciu kontrolerów na konsolach i PC o 33%
- Poprawiono celność strzałów mierzonych przy użyciu kontrolerów na konsolach i PC o 25%
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich rewolwerów o 15%
- Broń boczna
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich broni bocznych o 15%
- Poprawiono celność strzałów bez celowania; zmniejszono rozrzut o 20%
- Poprawiono celność strzałów mierzonych; zmniejszono rozrzut o 12%
- Zwiększono rozmiar wyposażenia (pozwalając na przechowywanie większej ilości amunicji w rezerwie)
- Odległość bez redukcji obrażeń dystansowych jest teraz o 1 m większa
- Zwiększona szybkość ruchu w trakcie celowania
- Pistolety maszynowe
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich pistoletów maszynowych o 10%
- Ustawiono optykę na poziomie 1,3x
- Zwiększono rozmiar wyposażenia (pozwalając na przechowywanie większej ilości amunicji w rezerwie)
- Liniowe karabiny fuzyjne
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich liniowych karabinów fuzyjnych o 50%
- Poprawiono asystę celowania
- Zmniejszono mnożnik drgań
- Strzelby
- Zwiększono obrażenia PvE wszystkich strzelb o 35%
- Zwiększono rozmiar wyposażenia (pozwalając na przechowywanie większej ilości amunicji w rezerwie)
- Zwiększono asystę celowania dla strzelb precyzyjnych SUROS
- Karabiny snajperskie
- Zwiększono obrażenia PvE:
- O 20% dla wrogów z żółtym paskiem zdrowia
- O 40% dla wrogów z czerwonym paskiem zdrowia
- Zwiększono obrażenia precyzyjne, które skalują się teraz wraz z szybkostrzelnością
- Zmiana z mnożnika ogólnego 2,5x na mnożnik od 3,0x przy najniższej szybkostrzelności do 3,5x przy najwyższej szybkostrzelności
- Poprawiono asystę celowania
- Zwiększono rozmiar wyposażenia (pozwalając na przechowywanie większej ilości amunicji w rezerwie)
- Zwiększono obrażenia PvE:
- Granatniki
- Zwiększono promień wybuchu
- Granatniki z bębnem: +0,5 m
- Granatniki jednostrzałowe: +1,0 m
- Zwiększono promień wybuchu
- Mininarzędzie MIDA
- Ograniczono optykę Mininarzędzia MIDA do poziomu innych pistoletów maszynowych
- Usunięto łączenie lekkich cech Mininarzędzia MIDA z innymi lekkimi cechami
- Dopasowano szybkość ruchu gracza do Multinarzędzia MIDA
- Karabiny automatyczne
- Zmniejszono zasięg wszystkich precyzyjnych karabinów automatycznych o 10
- Zmniejszono asystę celowania wszystkich precyzyjnych karabinów automatycznych
Cechy
- Zwiększono obrażenia PvE dla następujących cech:
- Potężne rezerwy
- Z 1,12x do 1,30x (+16%)
- Zabójczy magazynek
- Z 1,33x do 1,53x (+15%)
- Szał
- Z 1,33x do 1,65x przy potrójnej kumulacji
- Zwiększono czas trwania z 3 do 3,5 sekundy
- Potężne rezerwy
- Ważka
- Wzmocnienie obrażeń
- Z 50 do 65 (+30%)
- Dodatkowe 30% obrażeń przeciwko wrogom
- Odświeżony efekt wizualny
- Wzmocnienie obrażeń
- Eksplodujące pociski
- Zmniejszono obrażenia PvE eksplodujących pocisków o 15%
- Zwiększono obrażenia PvE broni bazowych, aby zrekompensować powyższą zmianę
- Hiena cmentarna
- Zmiana poziomu przeładowania magazynka z 30% do 50%
- Detonator czasowy
- Podział obrażeń zmieniono na: 55 od eksplozji / 45 bezpośrednich (poprzedni podział zapewniał większe obrażenia bezpośrednie)
Zdolności
- Przyspieszono regenerację superzdolności z 6:40 min do 5 min
- Każdy punkt Mobilności od 2 do 10 zapewnia większy przyrost szybkości ruchu gracza
- Znikające kroki (niewidzialność po uniku) oraz Zasłona dymna (niewidzialność po użyciu bomby dymnej)
- Unik pozostaje niezmieniony, nadal przerywając asystę celowania i namierzanie pocisków na czas trwania uniku
- Niewidzialność zapewniana przez Znikające kroki nie przerywają już asysty celowania ani namierzania pocisków w PvP (bez zmian w PvE)
- O 1 sekundę zwiększono czas trwania niewidzialności zapewnianej przez Znikające kroki
- Niewidzialność po użyciu bomby dymnej została wydłużona o 1 sekundę
- Zwiększono prędkość ruchu superzdolności związanych z walką wręcz (Pięść spustoszenia, Tarcza Wartownika i Kostur elektryczny)
- Gdy te zdolności są aktywne, prędkość biegu automatycznie ustawiana jest na najwyższym możliwym poziomie (niepotrzebne są dodatkowe cechy)
- Postacie automatycznie biegną, gdy zażądasz ruchu do przodu
- Zwiększone przyspieszenie ruchu, pozwalające niemal natychmiast osiągnąć maksymalną prędkość
Tytan
- Ponownie zwiększa odległość, jaką przemierza gracz w trakcie taranowania z powietrza (Cios tarczą, Katastrofalne uderzenie oraz Cios młota) do 4,5 m
- Uniesienie
- Uniesienie boczne
- Zwiększa maksymalną prędkość Uniesienia bocznego
- Uniesienie katapultujące
- Zwiększono poziome przyspieszenie po aktywacji Uniesienia katapultującego
- Zwiększono aktywny czas Uniesienia katapultującego, aby umożliwić większą kontrolę
- Uniesienie boczne
Łowca
- Kostur elektryczny
- Zwiększono prędkość animacji uniku Kostura elektrycznego
- Zwiększono prędkość wszystkich animacji ataków Kostura elektrycznego
- Skrócono czas przebywania w animacji superzdolności Kostura elektrycznego i związanych z nim ataków wręcz, umożliwiając wcześniejszy ruch i atak po jej zakończeniu
- Zwiększono zasięg wszystkich ataków obszarowych Kostura elektrycznego
Czarownik
- Szybowanie
- Ogólne
- Zwiększono początkowy wzrost prędkości pionowej po aktywacji Szybowania, aby umożliwić szybkie przyspieszenie
- Szybowanie boczne
- Zwiększono prędkość maksymalną Szybowania bocznego
- Znacznie zwiększono poziome przyspieszenie Szybowania bocznego, aby ułatwić manewry w powietrzu
- Zwiększono maksymalną wysokość Szybowania bocznego, aby dopasować ją do innych ruchów pionowych
- Impuls szybowania
- Znacznie zwiększono maksymalną prędkość Impulsu szybowania (jest większa od prędkości maksymalnej Impulsu szybowania)
- Zrównoważone szybowanie
- Przekalibrowano Zrównoważone szybowanie, dodając prędkości z Impulsu szybowania i poziomego przyspieszenia z Szybowania bocznego.
- Uwaga od projektantów: Naszym zamiarem było dodać do Zrównoważonego szybowania cech Impulsu szybowania i Szybowania bocznego, nie osiągając jednocześnie pełnej mocy tych umiejętności.
- Ogólne
- Ostrze Świtu
- Zmniejszono koszt rzucania mieczy w superzdolności Brzask, umożliwiając jeden dodatkowy rzut
- Zwiększono przedłużenie czasu trwania superzdolności cechą Nieskończony ogień (~+20%)
- Gdy Szybki atak jest aktywny, wzmocnienie zapewniane przez tę zdolność usuwa wszelkie kary do celności
- Skrócono czas odnowienia Upadku Ikara z 10 do 6 sekund
- Zwiększono ilość energii dodawanej za zabójstwo przez zdolność Robi się gorąco do granatu i walki wręcz z 10% do 16%
- Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na rzucanie nieskończonej ilości bomb rozbłyskowych w Jatce
Modyfikacje
- Modyfikacje, które wpływają na szybkość regeneracji zdolności (np. granatów, walki wręcz i umiejętności klasowych) mają teraz większą wydajność (16,667% na modyfikację). Nadal obowiązuje limit 3 modyfikacji (tempo odnawiania 50%).
Tygiel
- Cotygodniowa wyróżniona playlista (Jazgot, Jatka, Żelazna Chorągiew)
- Co tydzień będziemy rotować w Tyglu playlisty z Jazgotem, Jatką i Żelazną Chorągwią
- Mniejsza powtarzalność w Tyglu
- Włączono ochronę przed powtarzaniem map dla playlist Szybkiej gry, Rywalizacji i Żelaznej Chorągwi
- Kary dla wychodzących z gry
- Nieukończone mecze w playlistach rywalizacji w Tyglu będą skutkować ostrzeżeniem lub tymczasowym (30 minut) zawieszeniem uczestnictwa w playlistach: rywalizacja i Ozyrys – rywalizacja
- Dodano niewidzialną fizykę i ograniczenia przestrzeni, aby utrzymać graczy na zamierzonym terenie rozgrywki na kilku mapach.
- Żelazna Chorągiew
- Dostępna w trybie 6v6
- Limit czasu wynosi 12 minut
- Limit wyniku wynosi 125 punktów
- Czas odrodzenia to 7 sekund
- Wszystkie strefy kontroli startują jako neutralne
- Dodatkowi Strażnicy (maksymalnie 3) w strefie zwiększają szybkość przejmowania
- Zacisze Imperatora zostało usunięte z playlisty Żelazna Chorągiew – Kontrola
- Ciężka amunicja
- Czas odnawiania powracających podajników amunicji został zredukowany z 90 do 45 sekund
- Czas odnawiania pierwotnych podajników amunicji został zredukowany z 90 do 30 sekund
- Rozgrywka w Tyglu/zmiany w kwestii amunicji
- Czas trwania meczu w Szybkiej grze (Starcie, Kontrola, Supremacja) został wydłużony do 10 minut; odpowiednio dostosowano również limity punktowe
- Wszystkie tryby
- Zwiększono czas uznania zabójstwa i asysty z 2 do 2,5 sekundy
- Zwiększono ilość energii superzdolności przyznawanej graczom za zabójstwa i asysty
- Pokonani gracze, którzy mieli ciężką amunicję, tracą ją, a połowa z niej pojawia się na ziemi
- Amunicja jest widoczna dla wszystkich graczy i wszyscy mogą ją podnieść
- Amunicja znika po 30 sekundach
- Amunicja wymaga pełnej, trwającej 0,25 sekundy interakcji – nie wystarczy po niej przejść
- Interakcja zostanie przerwana, jeśli gracz odniesie obrażenia
Szybka gra
- Wszystkie tryby
- Czas trwania meczu wydłużył się do 10 minut; odpowiednio dostosowano również limity punktowe
- Czas odrodzenia we wszystkich trybach Szybkiej gry zmniejszył się z 5 do 2 sekund
- Czas odnawiania powracających podajników amunicji został zredukowany z 90 do 60 sekund
- Neutralne podajniki w Starciu/Supremacji pozostają niezmienione
- Superzdolność gracza nie będzie już wyświetlana na ekranie
- Gracze mogą nadal sprawdzić tę informację na ekranie śmierci oraz w trybie nawigacji (gdy wypuszczają Ducha)
- Wyświetlanie superzdolności pozostaje niezmienione w trybie rywalizacji
- Kontrola
- Czas odnawiania pierwotnych podajników ciężkiej amunicji został zredukowany z 90 do 30 sekund
- Zmieniono ilość energii superzdolności przyznawanej za przejmowanie stref
- Gracze z przejmującej drużyny dostają jej teraz odrobinę mniej
- Gracze uczestniczący w samym przechwytywaniu otrzymują podwójną ilość energii
- Starcie/Supremacja
- Czas odnawiania pierwotnych podajników ciężkiej amunicji został zredukowany z 90 do 60 sekund
Rywalizacja (łącznie z Próbami Dziewiątki)
- Wszystkie tryby
- Śledzenie zostało wyłączone
- Uwaga od projektantów: Pozwoli to na lepsze oskrzydlanie i demonstrację indywidualnej mocy.
- Przetrwanie
- Czas odnawiania powracających neutralnych podajników amunicji został zredukowany z 75 do 45 sekund
- Czas odrodzenia został obniżony do 7 sekund
- Odliczanie
- Czas odnawiania powracających neutralnych podajników amunicji został zredukowany z 60 do 45 sekund
- Obniżono czas blokady odrodzenia z 20 do 7 sekund
- Gracze nie będą już tracili żetonów ożywiania podczas śmierci
Skrzynki z ciężką amunicją w Tyglu
- Rakiety
- Jest: 1 rakieta
- Było: 2 rakiety
- Granatniki z bębnem
- Nadal 4 granaty
- Granatniki jednostrzałowe
- Jest: 6 granatów (może zostać ograniczone rozmiarem ekwipunku dla broni)
- Było: 4 granaty
- Karabiny snajperskie
- Jest: 6 strzałów
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 6
- Strzelby
- Jest: 5 strzałów
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 4
- Strzelby gładkolufowe
- Jest: 6 strzałów
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 4
- Karabiny fuzyjne
- Jest: 5 serii
- Było: (zmiennie) 4-5 strzałów w zależności od rozmiaru magazynka
- Cewka z Wardcliff
- Nadal 1 salwa
- Miecze
- Jest: 6 ciosów
- Było: 30% całkowitej energii, limit 9 ciosów
- Liniowe karabiny fuzyjne
- Jest: 4 strzały
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 6
- Poszukiwacz
- Jest: 8 granatów
- Było: 4 granaty
- Legenda Acriusa
- Jest: 4 strzały
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 4
- Działo grawitacyjne
- Jest: 6 strzałów
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 4
- Kolonia
- Nadal 4 strzały
- A.D.R.I.A.N.
- Jest: 8 strzałów
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 6
- Borealis
- Jest: 8 strzałów
- Było: (zmiennie) 2 magazynki, limit 6