Optymalizacja Assassin’s Creed: Syndicate będzie lepsza niż w Unity. Obiecanki się spełnią?
[caption id="attachment_26935" align="aligncenter" width="1500"] Assassin's Creed: Syndicate[/caption]
Ubisoft zapewnia, że nadchodząca odsłona serii z Asasynami to o wiele bardziej porządny kawał kodu.
Chyba każdy z Was pamięta, co działo się po wydaniu Assassin’s Creed: Unity w zeszłym roku. Zwłaszcza wersja gry na PC zawierała sporo błędów, które śmieszyły i frustrowały - sami zobaczcie, jak to wyglądało.
Studio Ubisoft zapewnia, że wyciągnęło lekcję z Unity, dlatego przyłoży się jeszcze bardziej do komputerowego wydania nadchodzącego Assassin’s Creed: Syndicate.
- Mamy wewnętrzny zespół, który zajmuje się jedynie edycją gry na PC i bardzo się cieszę, że poświęcamy tyle czasu na dopracowanie tytułu przeznaczonego na tę platformę. Chcemy, by nasza gra działała naprawdę dobrze na komputerach już w dniu premiery, dlatego też Assassin's Creed: Syndicate pojawi się wcześniej na Xboksie One oraz PlayStation 4. Wersja na PC zostanie wydana nieco później, jesienią, lecz myślę, że warto będzie poczekać - zapewnia dyrektor kreatywny studia Ubisoft Quebec, Marc Alexis-Côté, w rozmowie z serwisem PC Gamer.
Deweloper dodał, że dzięki ciężkiej pracy zespołu Assassin’s Creed: Syndicate będzie o wiele lepiej zoptymalizowane i zadziała płynniej na większej liczbie sprzętowych konfiguracji.
Przypominamy, że Assassin’s Creed: Syndicate zadebiutuje 23 października na konsolach PS4 oraz Xbox One. Wersja na PC powinna pojawić się w listopadzie.