Nowe szczegóły dotyczące Wiedźmina 3. Jeden świetny, pozostałe trochę gorsze
Wiedźmin 3: Dziki Gon ujrzy światło dzienne 19 maja tego roku. Twórcy pracują obecnie nad ostatnimi poprawkami i odpowiadają na pytania graczy, żądnych kolejnych wieści o nadchodzących przygodach Geralta.
Serwis Gamepressure uzupełnił właśnie swoje FAQ dotyczące Dzikiego Gonu i w ten sposób dowiedzieliśmy się trzech nowych rzeczy dotyczących wersji gry na PC.
Zaczynamy od dobrej wiadomości. CD Projekt RED obiecuje, że po premierze tytułu udostępnione zostaną narzędzia dla moderów. Co to oznacza, każdy wie - wysyp modów robionych przez graczy: poprawiających, urozmaicających czy udziwniających przygodę. Dzięki temu gra będzie żywa jeszcze dłużej. Kiedy dostaniemy oprogramowanie, pozwalające tworzyć modyfikacje? Nie zdradzono, lecz mamy nie czekać zbyt długo.
Są niestety i gorsze wieści. Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie posiadał możliwości zmiany Draw Distance. Nigdzie nie znajdziemy zatem suwaka pozwalającego modyfikować odległość rysowania obiektów. CD Projekt RED ujawnił również, że nie planuje na razie wsparcia dla nowego DirectX 12. Zapewne wynika to z tego, że studio jest zajęte ostatnimi szlifami gry oraz optymalizacją, więc nie ma czasu, by myśleć jeszcze o DX 12.
Na koniec screen z wersji PC w rozdzielczości 4K: