Netflix wywołał burzę. Darmowy okres próbny w Polsce zablokowany
Nowi użytkownicy platformy Netflix w Polsce nie mogą już korzystać z 30-dniowego darmowego okresu próbnego. Firma tłumaczy to testami, lecz bardzo możliwe, że przyczyna jest zupełnie inna.
Niedawno pisaliśmy o podniesieniu cen abonamentu Netflix w Polsce, a teraz platforma wykonuje kolejny krok, który nie spotyka się z przychylnością internautów. Dotychczas nowi użytkownicy, zanim zaczęli płacić abonament, mogli przez 30 dni korzystać z Netflixa za darmo w ramach okresu próbnego. Obecnie jest to niemożliwe.
Netflix w Polsce bez okresu próbnego
Jak czytamy na oficjalnej stronie platformy: W Twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać.
Nie wiadomo jeszcze, czy zablokowanie okresu próbnego jest czasowe, czy już tak pozostanie. Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe – taki komunikat przesłało biuro prasowe Netflixa portalowi Wirtualnemedia.
Decyzja wywołała jednak burzę w sieci, a internauci twierdzą, że Netflix zdecydował się na taki krok, by uniemożliwić handel dostępami do miesięcznego okresu próbnego.