Moderzy w akcji. Grafika w Wiedźminie 3 jeszcze lepsza! [GALERIA]
[caption id="attachment_24607" align="aligncenter" width="1400"] Wiedźmin 3: Dziki Gon[/caption]
Długo nie musieliśmy czekać na pierwsze modyfikacje, które mają jeszcze bardziej upiększyć i tak już świetny pod względem grafiki Dziki Gon.
Kilka godzin temu publikowaliśmy ogromną galerię, w której mogliście zobaczyć ponad 100 screenów z Wiedźmina 3 w ustawieniach ultra. Czy gra może wyglądać jeszcze lepiej?
Wczoraj Philipp Weber z CD Projekt RED zapewniał, że modyfikacje pozwolą zmienić Wiedźmina 3 w taki sposób, by jeszcze bardziej przypominał wersję z 2013 roku (według niektórych wyglądała o niebo lepiej). Deweloper zdradził, że za pomocą RedKit będziemy mogli również wpłynąć na system pogody w grze oraz zwiększyć zagęszczenie postaci NPC.
Nie musimy jednak czekać na RedKit, by cieszyć się odmienioną grafiką. Moder o pseudonimie A.l.e.X wrzucił do sieci paczkę screenów, które przedstawiają jego odpicowaną wersję Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Co zostało zmienione? - Przebudowane całe oświetlenie, ilość punktów, zasięgi rysowania, zagęszczenie roślinności, odległości rysowania roślinności, balans trawa/krzaki, punkty światła, zwiększona tessellacja wody, zwiększone LODy, zwiększone zasoby, poprawiona jakość cieni, ilość, itc. - wylicza moder na forum serwisu gry-online.pl, gdzie znalazły się również obrazki prezentujące dokonane zmiany.
Jeśli ktoś ma zatem mocnego blaszaka, może sprawić, by Wiedźmin 3 wyglądał właśnie tak:
[gallery columns="5" ids="24592,24593,24595,24596,24597,24598,24599,24600,24601,24602,24603,24604,24605,24606,24607,24608,24609,24610,24611,24612,24613,24614,24615,24616,24617"]