Mody do Fallout 4 na konsolach. Bethesda zdradza szczegóły
Wiadomo też, od kiedy konkretnie będziemy mogli bawić się modami, jeśli chodzi o Xboksa One.
Major Nelson pokazywał już, jak działają mody do Fallout 4 na sprzęcie Microsoftu. Bethesda podczas specjalnego pokazu zdradziła natomiast, że funkcja zostanie udostępniona w przypadku konsoli Xbox One w dniu 31 maja, a na PlayStation 4 mody pojawią się w czerwcu (bez konkretnej daty).
Pobranie modyfikacji ma być bardzo proste. W menu gry znajdziemy zakładkę Mods i po podłączeniu z kontem Bethesda.net przejrzymy, co też można zassać i przetestować. Jeśli zaczniemy grać z użyciem modyfikacji, gra automatycznie stworzy nowy zapis i wyłączy możliwość zdobywania osiągnięć. W każdym momencie będziemy mogli zatem wrócić do stanu gry sprzed instalacji modyfikacji.
Bethesda zdradziła również, że maksymalna wielkość plików dla moda w przypadku konsol to 2 GB. Kto chce już teraz zobaczyć, jakie konkretnie zmiany będziemy mogli zainstalować na XOne, niech zajrzy na tę stronę.