Kolejny klasyk Nintendo przeniesiony na Unreal Engine 4

Kolejny klasyk Nintendo przeniesiony na Unreal Engine 4
Newsy PC

Czas na kultowe wyścigi.

CryZENx – pewien fan Nintendo, który skrywa się właśnie pod tym pseudonimem – przygotował Diddy Kong Racing odwzorowane w Unreal Engine 4. Pierwotnie gra ukazała się na Nintendo 64 w 1997 roku, teraz możliwe jest zobaczenie jej nowej wersji. Warto dodać, że wcześniej CryZENx odświężył za pomocą Unreal Engine 4 takiego klasyka jak Zelda: Ocarina of Time.

Póki co nie wiemy, czy CryZENx wyda demo gry, ale możemy być pewni, że oprócz dzisiejszych świeżych screenów, będzie też dostępne wideo. Póki co muszą nas zadowolić poniższe materiały.

Swoją drogą, ciekawe czy Nintendo samo sięgnie po tego klasyka i przygotuje jego nową wersję.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie