Kolejny klasyk Nintendo przeniesiony na Unreal Engine 4

Czas na kultowe wyścigi.

CryZENx – pewien fan Nintendo, który skrywa się właśnie pod tym pseudonimem – przygotował Diddy Kong Racing odwzorowane w Unreal Engine 4. Pierwotnie gra ukazała się na Nintendo 64 w 1997 roku, teraz możliwe jest zobaczenie jej nowej wersji. Warto dodać, że wcześniej CryZENx odświężył za pomocą Unreal Engine 4 takiego klasyka jak Zelda: Ocarina of Time.

Póki co nie wiemy, czy CryZENx wyda demo gry, ale możemy być pewni, że oprócz dzisiejszych świeżych screenów, będzie też dostępne wideo. Póki co muszą nas zadowolić poniższe materiały.

Swoją drogą, ciekawe czy Nintendo samo sięgnie po tego klasyka i przygotuje jego nową wersję.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.