Hideo Kojima o dacie premiery oraz otwartym świecie w Silent Hills
O samym projekcie, ukrywającym się początkowo pod tajemniczym skrótem P.T, nie wiemy za wiele. Podpisał się pod nim sam Hideo Kojima oraz producent filmowy Guillermo del Toro. Główny bohater Silent Hills zyska twarz oraz głos Normana Reedusa, którego możecie znać jako Daryla Dixona z serialu The Walking Dead.
Kolejne, szczątkowe informacje na temat Silent Hills zawdzięczamy dziennikarzowi serwisu What If Gaming, który podczas targów w Kolonii miał okazję zamienić kilka zdań z Kojimą. Zapytał ojca serii Metal Gear Solid między innymi o widok, jaki zostanie wykorzystany w grze. W demo P.T na PS4, które ujawniło projekt Silent Hills, mieliśmy bowiem do czynienia z widokiem pierwszoosobowym.
Kojima przyznał, że nie wiadomo jeszcze, na jakie rozwiązanie zdecydują się twórcy Silent Hills. - Deweloper rozważa, czy dać graczom wybór przełączania się między FPP i TPP, czy może większość akcji będziemy śledzić zza pleców bohatera, i tylko w niektórych momentach widok zmieni się na pierwszoosobowy.
Przy okazji rozmowy o FPP i TPP Kojima zdradził, że premiera Silent Hills nie nastąpi wcześniej, niż w 2016 roku. Redaktor wspomnianego serwisu dopytywał również o to, czy tytuł zaoferuje nam otwarty świat. - Wszystko, co mogę powiedzieć to tyle, że Fox Engine został stworzony z myślą o otwartych światach. Nie mogę ujawnić na razie nic więcej.
Gamescom 2014 – wiadomości, zapowiedzi, nowości. Wszystko w jednym miejscu