GTA VI to nie tajemnica. Gra zaskoczy skalą destrukcji – sugeruje samo Rockstar
Rockstar niechętnie wysłuchuje nawoływań graczy proszących o GTA VI, ale właśnie samo dało im powód do ekscytacji. Nowe Grand Theft Auto może być bardzo widowiskowe.
Sugeruje tak oferta pracy jako VFX Artist w studiu Rockstar New England. Opis stanowiska wskazuje, że studio pracuje nad projektem, w którym zobaczymy walący się wieżowiec i pojazdy.
Pomagamy wnieść dodatkowe życie do środowiska, postaci, broni, pojazdów i wielu innych elementów. Efekty wizualne pomagają zanurzyć gracza w wiarygodnym świecie, począwszy od efektów otoczenia, takich jak owady wokół gracza i deszcz kapiący z budynków, aż po zniszczenia na dużą skalę, takie jak rozbijające się o ziemię drapacze chmur.
– czytamy w ofercie pracy w Rockstar New England
Pojawiające się w sieci przecieki sugerowały, że w nowym GTA ujrzymy kataklizmy pogodowe. Niszczące się budynki dobrze by do tego pasowały, choć wątpię, aby studio szykowało pełnoprawny system destrukcji na taką skalę.
Powyższe wzmianki nie muszą jednak dotyczyć GTA VI lub innego, niezapowiedzianego projektu. Mogą równie dobrze służyć za odniesienie do tego, jak wygląda praca w studiu i jakie standardy wyznacza zespół. Nie chodzi za to z całą pewnością o odświeżone GTA V i GTA Online, wszak oba tytuły najpewniej posiadają już ukończoną oprawę wizualną. Wstrzymałbym się jednak z przesadną ekscytacją, aczkolwiek omawiana oferta pracy to bardzo miła ciekawostka.